Ο υπουργός Εσωτερικών Σωκράτης Χάσικος δήλωσε ότι μετά την απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου ανοίγει ο δρόμος για εκταμίευση της επόμενης δόσης στο πλαίσιο του Προγράμματος Στήριξης της Κυπριακής Οικονομίας.
Είπε επίσης ότι το πολυνομοσχέδιο για την αφερεγγυότητα θα τεθεί ενώπιον της Τρόικας, που αναμένεται στην Κύπρο, για να υπάρχει συμφωνία και να αποφευχθούν όσα βιώσαμε τον προηγούμενο καιρό.
Σε δηλώσεις μετά την Ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Κτηματομεσιτών Επιχειρηματιών Κύπρου στο ΚΕΒΕ ο κύριος Χάσικος ερωτηθείς για τις εξελίξεις στο θέμα του πολυνομοσχεδίου για την αφερεγγυότητα είπε ότι το Υπουργείο Οικονομικών, και τα κόμματα, πλην του ΑΚΕΛ, συνεχίζουν τις συναντήσεις ώστε να διαμορφωθεί ένα Νομοσχέδιο το οποίο να μπορεί να περάσει, έστω κατά πλειοψηφία, από τη Βουλή.
Με αυτόν τον τρόπο, είπε, εξασφαλίζονται οι ευάλωτες ομάδες σε συνεργασία με τα κόμματα. Πρόσθεσε ότι αυτή τη φορά θα αποφευχθούν οι όποιες ταλαιπωρίες και έγκαιρα η Βουλή θα ψηφίσει αυτό το Νομοσχέδιο.
Σύνταξη: Εύη Μουρούζη
Πηγή: ΚΥΠΕ
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:12
https://news.rik.cy/article/2014/11/1/e-apophase-tou-anotatou-anoigei-dromo-gia-ten-epomene-dose/