Ακόμα καλύτερα αποτελέσματα θα υπάρξουν στην οικονομία από το 2015, εκτιμά ο υπουργός Οικονομικών Χάρης Γεωργιάδης.
Όπως είπε, είναι επιβεβαιωμένο ότι, αν συνεχιστεί η δύσκολη και φιλόδοξη προσπάθεια, τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα τη νέα χρονιά. «Η ύφεση», πρόσθεσε, «έχει διανύσει τον κύκλο της, η ανεργία μειώνεται, η διεθνής εμπιστοσύνη αποκαθίσταται και η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί χωρίς αμφιταλαντεύσεις».
Απαντώντας σε ερώτηση για την αποδέσμευση της επόμενης δόσης που προβλέπει η δανειακή σύμβαση με την Τρόικα, ο Χάρης Γεωργιάδης είπε ότι έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία της εκταμίευσης, αφού την περίοδο αυτή εγκρίνεται από τις κυβερνήσεις και τα Κοινοβούλια των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. «Προχωρά», ανέφερε, «χωρίς εμπόδια η διαδικασία για να εκταμιευτεί ένα πολύ μεγάλο ποσό το οποίο η οικονομία έχει ανάγκη».
Θέλοντας να στείλει και μήνυμα εντός Κύπρου, ο υπουργός Οικονομικών είπε ότι «θα ήταν αδιανόητο εμείς οι ίδιοι αχρείαστα να θέσουμε εμπόδια στην πορεία διόρθωσης και χρηματοδότησης της οικονομίας. Η επόμενη δόση, με βάση τον προγραμματισμό που υπάρχει, είναι να πιστωθεί πριν από τις μεγάλες πληρωμές του Δεκεμβρίου και την καταβολή του 13ου μισθού».
Σύνταξη: Σταυρούλα Στεργίδου
Ανταπόκριση: Πανίκος Ευριπίδου, Πάφος
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:13
https://news.rik.cy/article/2014/11/16/se-exelixe-e-diadikasia-ektamieuses-tes-epomenes-doses-5063204/