Βρέθηκε τελικά λύση για το επίμαχο ζήτημα καταβολής του αστικού χρέους των ιδιοκτητών οχημάτων, των οποίων οι άδειες κυκλοφορίας δεν ανανεώθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια.
Το θέμα απασχόλησε και σήμερα την Κοινοβουλευτική Επιτροπή Συγκοινωνιών, τα μέλη της οποίας βρήκαν την κατάλληλη ρύθμιση, η οποία θα σταλεί για ψήφιση στην ολομέλεια της Βουλής την ερχόμενη Πέμπτη.
Σύμφωνα με τα όσα λέχθηκαν στην Επιτροπή Συγκοινωνιών, για τα αυτοκίνητα, που θα γίνεται ένορκος δήλωση ότι έχουν καταστραφεί ή διαλυθεί, θα απαλλάσσονται οι ιδιοκτήτες τους από την πληρωμή του συγκεκριμένου τέλους, ενώ εάν αποδεδειγμένα ένας ιδιοκτήτης καταθέσει στοιχεία ότι το έχει αποξενωθεί, τότε θα απαλλάσσεται, επίσης, από αυτό το τέλος.
Επιπλέον, αποφασίστηκε η παράταση υποβολής της αίτησης, για εξόφληση σε 12 μηνιαίες δόσεις, μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου του 2015, ενώ σε περίπτωση που κάποιος ιδιοκτήτης προβεί σε ψευδή ένορκο δήλωση θα τιμωρείται με 6 μήνες φυλάκιση ή 5 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο ή και τα δύο μαζί.
Μέχρι σήμερα έχουν σταλεί 143 χιλιάδες επιστολές με την απαίτηση καταβολής των συγκεκριμένων αστικών τελών από τους ιδιοκτήτες.
Σύνταξη: Εύη Μουρούζη
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:13
https://news.rik.cy/article/2014/11/20/brekan-te-khruse-tome-gia-ta-akinetopoiemena-okhemata/