Επτά έως οκτώ νέα Γραφεία Εξυπηρέτησης του Πολίτη προγραμματίζει να λειτουργήσει το κράτος εντός του 2015 στο πλαίσιο των Ταχυδρομικών Υπηρεσιών.
Μιλώντας κατά την εξέταση του προϋπολογισμού του υπουργείου του στην βουλή ο υπουργός Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης ανέφερε ότι τα επαρχιακά ταχυδρομεία και αλλά σημαντικά ταχυδρομικά κέντρα θα προσφέρουν όλες τις υπηρεσίες που προσφέρουν σήμερα τα γραφεία εξυπηρέτησης του πολίτη, χωρίς να προκύπτει επιπρόσθετο κόστος για το κράτος.
Σε ότι αφορά τον προϋπολογισμό, ο υπουργός Συγκοινωνιών, ανέφερε ότι προβλέπει 46 εκατομμύρια ευρώ για έργα ανάπτυξης, τριάμισι εκατομμύρια, περισσότερα από ότι το 2014. Πρόκειται για κονδύλια που θα χρησιμοποιηθούν για ολοκλήρωση έργων, αλλά και τη δημιουργία καινούργιων όπως είναι η μονοδρόμηση των λεωφόρων Μακαρίου και Καλλιπόλεως στη Λευκωσία και ποδηλατοδρόμων που θα συνδέουν τα πανεπιστήμια.
Ο υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων παραδέχθηκε ότι ο προϋπολογισμός δεν περιλαμβάνει οποιοδήποτε νέο μεγάλο οδικό έργο λόγω της πίεσης που δέχονται τα δημόσια οικονομικά.
Εκ μέρους του ΔΗΣΥ ο Ζαχαρίας Ζαχαρίου είπε ότι σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης, είναι αναμενόμενο οι προϋπολογισμοί των υπουργείων να μην είναι στα επιθυμητά επίπεδα, προσθέτοντας ότι επιβάλλεται η σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα.
Ο βουλευτής του ΑΚΕΛ Ανδρέας Φακοντής, δήλωσε ότι η ανάπτυξη είναι το μεγαλύτερο θέμα του μνημονίου . Στον προϋπολογισμό του κατ’ εξοχήν αναπτυξιακού έργου, είπε δεν υπάρχει κανένα νέο έργο και το μόνο που στοχεύεται είναι το ξεπούλημα κρατικής περιουσίας.
Ο Βουλευτής του ΔΗΚΟ Αντώνης Αντωνίου είπε ότι είναι μεν αντιληπτή η αδυναμία να εξευρεθούν τα κονδύλια, αλλά πρέπει τάχιστα να προχωρήσουν οι διαδικασίες για σύμπραξη του κράτους με τον ιδιωτικό τομέα για έργα που δε θα χρειαστεί το κράτος να καταβάλει κονδύλια.
Ο Βουλευτής της ΕΔΕΚ Νίκος Νικολαϊδης είπε ότι επιβάλλεται να συμβαδίσουν τα λίγα έστω έργα του υπουργείου με μια γενικότερη εικόνα της κυβέρνηση για έξοδο από την οικονομική κρίση και πρόσθεσε ότι με την κατάργηση μεγάλων αναπτυξιακών έργων, τα κονδύλια που θα προνοούνταν γι’ αυτά θα πρέπει να μεταφερθούν σε μικρότερα περιφερειακά έργα.
Ο βουλευτής των Οικολόγων Γιώργος Περδίκης, δήλωσε ότι το υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων έχει μετατραπεί σε υπουργείο ξεπουλήματος κρατικής περιουσίας.
Σύνταξη: Νίκος Σχίζας
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:13
https://news.rik.cy/article/2014/11/24/use-erga-anaptuxes-me-sumpraxe-demosiou-kai-idiotikou-tomea/