Σε 24ωρη απεργία κατέρχεται η ΠΑΣΥΔΥ στις 19 Σεπτεμβρίου αντιδρώντας στις ενέργειες του υπουργού Οικονομικών, ο οποίος σύμφωνα με την οργάνωση, προβαίνει σε νέες παραβιάσεις στα μισθοδοτικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα των δημοσίων υπαλλήλων, παρά τις περί του αντιθέτου επίσημες διαβεβαιώσεις.
Η εκτελεστική επιτροπή της ΠΑΣΥΔΥ σε ανακοίνωση της, επισημαίνει ότι ο υπουργός Οικονομικών σε πλήρη παραγνώριση τόσο των επίσημων διαβεβαιώσεων, όσο και της καλής θέλησης που επιδείχθηκε από τη συνδικαλιστική πλευρά, πεισματικά προωθεί και νέα μονομερή μέτρα σε βάρος των εργαζομένων.
Το Γενικό Συμβούλιο της Οργάνωσης θα συνέλθει σε έκτακτη συνεδρία τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου για επικύρωση της απόφασης.
Σύνταξη: Νίκος Παναγιωτίδης
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:09
https://news.rik.cy/article/2014/9/11/apergia-kubernetikon-stis-19-septembriou/