Ουδείς χαμηλοσυνταξιούχος θα παίρνει μικρότερη σύνταξη από αυτή που λαμβάνει σήμερα, ακόμα και αν δεν πληροί τα κριτήρα για το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, τόνισε ο γενικός διευθυντής του υπουργείου Εργασίας Ανδρέας Ασσιώτης. Μιλώντας στο Πρωινό Δρομολόγιο, ο κύριος Ασσιώτης χαρακτήρισε αβάσιμες τις ανησυχίες που διατυπώνονται.
Τόνισε ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αποκοπεί από τους χαμηλοσυνταξιούχους η μικρή επιταγή την οποία ελάμβαναν έως τώρα, ακόμα και αν έχουν καταθέσεις πέραν των πέντε χιλιάδων ευρώ. Κάλεσε τους χαμηλοσυνταξιούχους να υποβάλουν αίτηση και τους διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει οποιοσδήποτε κίνδυνος από τη δήλωση των εισοδημάτων τους. Δύο πράγματα μπορεί συμβούν ανέφερε χαρακτηριστικά: Είτε θα εγκριθούν δικαιούχοι του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, είτε θα συνεχίσουν να λαμβάνουν τη σύνταξή τους και την μικρή επιταγή.

Νωρίτερα, σε δηλώσεις επίσης στο Τρίτο, ο γενικός γραμματέας της ΠΕΟ Πάμπης Κυρίτσης ανέφερε ότι χιλιάδες άνθρωποι φοβούνται ότι θα χάσουν το συμπληρωματικό επίδομα που ελάμβαναν έως τώρα. Φοβούνται, είπε, ότι όλη η διαδικασία δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια προσπάθεια να τους βάλουν στο χέρι, και ότι σε κάποια στιγμή μπορεί να έλθουν να τους ζητήσουν και από πάνω. Ο κύριος Κυρίτσης χαρακτήρισε δικαιολογημένες τις ανησυχίες των χαμηλοσυνταξιούχων. Επεσήμανε ωστόσο ότι πρέπει να υποβάλουν αίτηση και διαβεβαίωσε ότι αν εκδηλωθεί από την πολιτεία προσπάθεια που να παραβιάζει τα δικαιώματά τους, η συντεχνία θα τους στηρίξει με κάθε μέσο.
Σύνταξη: Άλκης Ανδρέου
Πηγή: Τρίτο
Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 16:38
https://news.rik.cy/article/2014/9/4/diabebaioseis-gia-khamelosuntaxioukhous-abasimes-oi-anesukhies/