Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος είχε εκφράσει την ελπίδα ο νόμος που θα ψηφιζόταν να έδινε χρόνο, ώστε οι άνθρωποι να ξαναβρούν τις δουλειές τους, να ξεκινήσουν ξανά οι επιχειρήσεις τους, ώστε να έχουν το ανάλογο εισόδημα για να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους.
Σε διαφορετική περίπτωση, τόνισε, ο λαός θα συνεχίσει να υποφέρει και ο τόπος δεν θα πάει καλά.
Ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κύπρου, ευχήθηκε όπως ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, φωτήσει τη Βουλή να ψηφίσει νομοσχέδιο που θα υπηρετεί το λαό και δη τον πάσχοντα λαό.
Ελπίζω να συμμορφωθεί και η Τρόϊκα, γιατί αν δεν υπηρετήσουμε το λαό, δεν ξέρω τί ωφελούν οι νόμοι και τί μας ωφελεί η Ευρώπη που μπήκαμε μέσα, τόνισε εμφαντικά ο Αρχιεπίσκοπος. Θα ήταν καλύτερα, πρόσθεσε, να μην μπαίναμε στην Ευρώπη.
Ο Κύπρου Χρυσόστομος, εξέφρασε επίσης την ελπίδα ότι η κυβέρνηση θα πατήσει πόδι και όπως είπε, θα δώσει να καταλάβει η Ευρώπη ότι χρειαζόμαστε σήμερα τη βοήθειά της για να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες που η οικονομική δυσπραγία έφερε στον τόπο μας.
Πηγή: ΡΙΚ
Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 16:30
https://news.rik.cy/article/2014/9/6/arkhiepiskopos-makari-na-men-mpainame-sten-europe-6397411/