Έξω από το Προεδρικό Μέγαρο θα πραγματοποιήσουν, το μεσημέρι, εκδήλωση διαμαρτυρίας οι εργαζόμενοι στις Κυπριακές Αερογραμμές, μετά το κλείσιμο της εταιρείας.
Οι εργαζόμενοι ζητούν από την κυβέρνηση διασφάλιση των δικαιωμάτων τους, άμεση καταβολή αποζημιώσεων και προτεραιότητα για εργοδότησή τους σε περίπτωση σύστασης νέας εταιρείας.
Εκδήλωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε και χθες έξω από το Υπουργείο Οικονομικών, στη διάρκεια της οποίας σημειώθηκαν επεισόδια όταν ομάδα εργαζομένων επιχείρησε να εισέλθει στο κτίριο.
Στο μεταξύ, ο Υπουργός Οικονομικών Χάρης Γεωργιάδης αναμένεται να καταθέσει αύριο στο Υπουργικό Συμβούλιο, πρόταση για την έναρξη διαδικασίας διερεύνησης της προοπτικής λειτουργίας νέου αερομεταφορέα με το λογότυπο και το εμπορικό σήμα των Κυπριακών Αερογραμμών.
Σύνταξη: Εύη Μουρούζη
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:15
https://news.rik.cy/article/2015/1/13/ka-exo-apo-to-proedriko-semera-oi-diamarturies/