Νέα μείωση, περίπου 7% στους λογαριασμούς των μηνιαίων καταναλωτών που θα εκδοθούν τέλος Ιανουαρίου και των διμηνιαίων που θα εκδοθούν το Φεβρουάριο ανακοίνωσε η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου.
Σημαντικά μειωμένη, προστίθεται στην ανακοίνωση, θα είναι τους επόμενους μήνες η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας.
Ενδεικτικά, το τελευταίο εξάμηνο οι συνολικές μειώσεις στους λογαριασμούς των οικιακών καταναλωτών φτάνει το 15% ενώ οι συνολικές μειώσεις του τελευταίου 24μηνου, ανέρχονται στο 30%.
Η ΑΗΚ επισημαίνει ότι ανάλογες μειώσεις έχουν επέλθει σε όλο το φάσμα των διατιμήσεων της Αρχής δηλαδή και στις εμπορικές βιομηχανικές, οδικού φωτισμού, άντλησης νερού και στη διατίμηση θερμοσυσσωρευτών.
Σύνταξη: Εύη Μουρούζη
Πηγή: ΚΥΠΕ
Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 09:37
https://news.rik.cy/article/2015/1/23/7-pio-kato-oi-logariasmoi-tes-aek-7797165/