Αβοκάντο: μειώνει χοληστερίνη και τριγλυκερίδια

Ευεργετικό κρίθηκε τελικά το αβοκάντο, αφού σύμφωνα με νέα έρευνα μειώνει τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια.

Αμερικανοί ερευνητές με επικεφαλής την καθηγήτρια διαιτολογίας Πένι Κρις-Έθερτον του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια μελέτησαν την επίπτωση της κατανάλωσης αβοκάντο σε υπέρβαρους εθελοντές.

Στην μελέτη συμμετείχαν 45 υπέρβαρα άτομα, ηλικίας 21-70 ετών, τα οποία ακολούθησαν τρία διαφορετικά προγράμματα διατροφής για πέντε εβδομάδες. Οι δύο πρώτες δίαιτες δεν περιλάμβαναν αβοκάντο, η μία είχε μόνο χαμηλά λιπαρά ενώ η άλλη μέτρια. Η τρίτη δίαιτα περιείχε μέτρια λιπαρά και ένα αβοκάντο την ημέρα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το τρίτο πρόγραμμα διατροφής ήταν το καλύτερο για τη μείωση της χοληστερίνης.

Η «κακή» χοληστερίνη (LDL) ήταν 13,5 mg/dL χαμηλότερη κατά μέσο όρο όταν ακολουθείτο το τρίτο πρόγραμμα διατροφής με αβοκάντο έναντι μείωσης 8,3 για το δεύτερο πρόγραμμα διατροφής με μέτρια λιπαρά και 7,4 μείωση για το πρώτο πρόγραμμα διατροφής με χαμηλά λιπαρά. Επιπλέον, σε όσους έτρωγαν αβοκάντο καθημερινά, υπήρχε μεγαλύτερη μείωση στην ολική χοληστερίνη και στα τριγλυκερίδια.

Η Κρις-Έθερτον επεσήμανε πως το αβοκάντο μπορεί να μειώσει τους καρδιο-μεταβολικούς παράγοντες κινδύνου, σημειώνοντας ότι καλό είναι να συμπεριληφθεί και το αβοκάντο στην καθημερινή διατροφή. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο περιοδικό του Αμερικανικού Καρδιολογικού Συλλόγου.

Πηγή: ΑΠΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:15

Τελευταιες Ειδησεις

14 Ιουνίου
Τίτλοι Ειδήσεων: Κυριακή 14 Ιουνίου 2026
12:41
Τμήμα Μετεωρολογίας - 2ο Δελτίο Καιρού 14/06/26
11:46
Κίτρινη προειδοποίηση για καταιγίδες
11:01
Κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση στην Ελβετία για τον περιορισμό του πληθυσμού
10:59
ΠτΔ: Οι συγκλίσεις που έχουν επιτευχθεί στο Κυπριακό αποτελούν το κλειδί της νέας εν εξελίξη προσπάθειας
10:58
Αποστολή δοκιμαστικής ειδοποίησης μέσω CY-Alert σε παγκύπρια κλίμακα αύριο
10:41
Φωτιά στο Νέο Χωριό Πάφου - Τέθηκε κακόβουλα
09:46
Ο Τραμπ δήλωσε πως σήμερα θα υπογραφεί συμφωνία με το Ιράν για τερματισμό του πολέμου
08:54
Κονγκό: Συνολικά 710 κρούσματα του ιού Έμπολα
06:10
Υπουργός Εξωτερικών: Έχουν ήδη δρομολογηθεί τα επόμενα βήματα με τις χώρες της Κεντρικής Ασίας
05:35
Τμήμα Μετεωρολογίας - 1ο Δελτίο Καιρού 14/06/26
05:05
13 Ιουνίου
Διαμαρτυρίες στην Αλβανία κατά του τουριστικού έργου του γαμπρού του Τραμπ
21:21
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.