Η κυβέρνηση έχει κάνει αποδεκτά τα περισσότερα από τα αιτήματα των συντεχνιών των Κυπριακών Αερογραμμών.
Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας συναντήθηκε το πρωί με εκπροσώπους των συντεχνιών Σεκ και Πεό, για το θέμα των πρώην υπαλλήλων του κρατικού αερομεταφορέα. Ο Αναπληρωτής Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Βίκτωρας Παπαδόπουλος, δήλωσε ότι το κράτος θα καλύψει εννέα και πλέον εκατομμύρια ευρώ για το έλλειμμα που υπάρχει στα Ταμεία Προνοίας των εργαζομένων. Επίσης, είπε, η κυβέρνηση έχει αποδεχθεί και θα καλύψει ποσό 2,7 εκατομμυρίων ευρώ ως αποζημίωση σε όσους απολύθηκαν από την εταιρεία κατά την περίοδο Δεκεμβρίου 2012 - Δεκεμβρίου 2014. Το κράτος, πρόσθεσε ο Βίκτωρας Παπαδόπουλος, θα συμπληρώσει το 17% που είχε αποκοπεί από τους μισθούς από τους υπαλλήλους και θα δώσει επιπλέον αποζημιώσεις σε ωρομίσθιους της εταιρείας. Οσον αφορά την απορρόφιση αριθμού υπαλλήλων στο δημόσιο τομέα, είπε ότι, αν και υπάρχουν νομικοί περιορισμοί, εντούτοις το θέμα δεν έχει κλείσει, όπως και το θέμα με το ύψος των αποζημιώσεων που θα δοθούν σε συγκεκριμένους άξονες.
Σύνταξη: Γιώργος Αβραάμ
Επιμέλεια: Νίκος Κέττηρος
Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 09:27
https://news.rik.cy/article/2015/2/3/oi-apozemioseis-pou-tha-dothoun-stous-upallelous-ton-kupriakon-aerogrammon/