Ευεργετική για τον οργανισμό η κατανάλωση καφέ

Η μετρημένη κατανάλωση καφέ δεν προκαλεί προβλήματα υγείας και μάλιστα τρεις με τέσσερις κούπες καφέ την ημέρα (έως 400mg καφεΐνης) μπορεί να κάνουν καλό στον οργανισμό, είναι το συμπέρασμα έκθεσης που αναλύει διάφορες σχετικές μελέτες και δημοσιεύεται στη Βρετανική Ιατρική Επιθεώρηση.

Η έκθεση δημοσιεύεται από ερευνητές του Πανεπιστημίου του Σάουθαμπτον, οι οποίοι συνέλεξαν και ανέλυσαν στοιχεία για την επίδραση του καφέ στον ανθρώπινο οργανισμό από περισσότερες από 200 επιμέρους μελέτες.

Η έκθεση αναφέρει πως όσοι πίνουν καφέ φαίνεται πως διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο νεφροπαθειών και εκδήλωσης κάποιων μορφών καρκίνου, ενώ έχουν επίσης μικρότερη πιθανότητα να υποστούν εγκεφαλικό επεισόδιο.

Σε σχέση με όσους δεν πίνουν καφέ, εκείνοι που καταναλώνουν τρεις κούπες την ημέρα φαίνεται να αντιμετωπίζουν μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων ή θανάτου λόγω καρδιακών προβλημάτων.

Παρόλα αυτά, οι συντάκτες της έκθεσης σημειώνουν ότι δεν μπορούν να αποδείξουν πως η κατανάλωση καφέ είναι ο λόγος αυτών των μειωμένων πιθανοτήτων εκδήλωσης των παθήσεων.

Ο εκ των συντακτών της έκθεσης καθηγητής Ιατρικής Πολ Ρόντερικ δήλωσε ότι «παράγοντες όπως η ηλικία, το αν κάποιος καπνίζει ή όχι και το πόσο ασκείται κανείς μπορούν να επηρεάζουν την εκδήλωση αυτών των ασθενειών».

Από την άλλη πλευρά, η έκθεση επιβεβαιώνει ότι η μεγάλη κατανάλωση καφεΐνης (πάνω από 200mg την ημέρα) κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να είναι επιβλαβής.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Φεβρουαρίου 2021 - 14:11

Τελευταιες Ειδησεις

13 Ιουνίου
Κοντά σε συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν
06:53
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
06:00
Ξεπέρασε το τρισεκατομμύριο η περιουσία του Ίλον Μασκ
05:43
«Βουτιά» στην τιμή του πετρελαίου
05:35
Διαμαρτυρία Ινδίας προς ΗΠΑ για επιθέσεις σε τάνκερ
05:14
Τμήμα Μετεωρολογίας -1ο Δελτίο Καιρού 13/06/26
05:12
Ουκρανία: Τέλος στο καθεστώς προστασίας της ρωσικής γλώσσας
05:07
12 Ιουνίου
Τουρκικό ΥΠΕΞ: Η ΕΚ πλευρά επιχειρεί να πολιτικοποιήσει το σύστημα της ΕΣΔΑ
22:10
Eθνικό Συμβούλιο για τις 22 Ιουνίου θα συγκαλέσει ο Πρόεδρος
21:48
Αραγτσί: Πιο κοντά από ποτέ σε συμφωνία για τερματισμό της κρίσης στη Μέση Ανατολη
21:45
Συνάντηση ΠτΔ με Πρόεδρο ΔΗΚΟ για αποτίμηση των αποτελεσμάτων των βουλευτικών εκλογών
21:37
Απόδραση 17χρονου από τον Αστυνομικό Σταθμό Ομορφίτας
20:49
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.