ΠΟΒΕΚ: Οι καταναλωτές να είναι επιφυλακτικοί με το Black Friday

Οι καταναλωτές πρέπει να είναι υποψιασμένοι και επιφυλακτικοί με τις προσφορές που γίνονται με την ευκαιρία του Black Friday δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΒΕΚ Στέφανος Κουρσάρης, εκφράζοντας τη θέση της Συνομοσπονδίας πως "πραγματικά ξεπουλήματα γίνονται μέσω θεσμικών διαδικασιών".

Ο κ. Κουρσάρης ανέφερε πως "οι οργανώσεις των εργοδοτών και των καταστηματαρχών και οι εμπορικοί σύλλογοι μπορούν, όπως εφαρμόζεται και σε πλείστες άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως πχ. στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εμπορίου, να καθορίσουν συλλογικά χρονικές περιόδους, που μπορούν να είναι και δυο και τρεις και τέσσερις ανά το χρόνο, κατά τις οποίες όλες οι επιχειρήσεις να προβαίνουν σε πραγματικά ξεπουλήματα για να μπορεί και ο καταναλωτής να ερευνά, να συγκρίνει και να προβαίνει σε αγορές με χαμηλότερη τιμή".

Είπε πως η ΠΟΒΕΚ έχει ζητήσει από το Υπουργείο Εμπορίου να πάρει την πρωτοβουλία και να καλέσει τις οργανώσεις εργοδοτών και καταστηματαρχών, καθώς και τους εμπορικούς συλλόγους, για να εξετάσουν αυτό το ζήτημα, μετά την κατάργηση των χρονικών περιόδων των ξεπουλημάτων δια νόμου, όμως δεν έγινε δυνατό μέχρι στιγμής να ξεκινήσει αυτή η πρωτοβουλία η οποία, όπως είπε, θα είναι προς το συμφέρον όλων.

"Είμαστε ενάντια στον καταναλωτικό παροξυσμό, τον οποίο θέλουν κάποιοι να παρουσιάσουν για το Black Friday, τις εικόνες ποδοπατήματος και καυγάδων σε συγκεκριμένα καταστήματα λόγω `κατεδαφίσεων` τιμών", είπε ο κ. Κουρσάρης, σημειώνοντας πως δεν γίνονται μεγάλες εκπτώσεις όπως στο εξωτερικό.

"Για αυτή την καταναλωτική νοοτροπία, την οποία θέλουν να μεταφέρουν από τις ΗΠΑ κάποιοι, εμείς έχουμε πολύ σοβαρές επιφυλάξεις", ανέφερε, και επεσήμανε πως το Black Friday είναι κάτι που "δεν αγκαλιάζεται από το σύνολο των επιχειρήσεων και πρέπει ο καταναλωτής να είναι πάρα πολύ και υποψιασμένος και επιφυλακτικός".

"Το Black Friday προσπαθεί να δημιουργήσει μια ψυχολογία στον καταναλωτή, η οποία στο τέλος της ημέρας δημιουργεί καταναλωτική λαιμαργία, παροξυσμό και παραλήρημα. Παίζουν με την ψυχολογία του καταναλωτή για να τον προσελκύσουν να κάνει συγκεκριμένες αγορές", ανέφερε ο κ. Κουρσάρης.

"Θέλουμε θεσμοθετημένα, οργανωμένα ξεπουλήματα. Θέλουμε την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εμπορίου να προβαίνει σε ελέγχους σε ότι αφορά αυτές τις συγκεκριμένες περιπτώσεις για το λόγο ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ούτε είναι τόσο δελεαστικές οι προσφορές", κατέληξε.


Πηγή: (ΚΥΠΕ/ΜΚ/ΓΧΡ)

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Φεβρουαρίου 2021 - 14:10

Τελευταιες Ειδησεις

12 Ιουλίου
Τμήμα Μετεωρολογίας- 2ο Δελτίο Καιρού 12.7.25
12:41
Δυτική Όχθη: Ξυλοκόπημα μέχρι θανάτου Παλαιστινιακής καταγωγής Αμερικανού από εποίκους
12:37
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 12 Ιουλίου 2025
12:35
Υφυπουργός Μετανάστευσης: θα ληφθούν μέτρα αντιμετώπισης των αυξημένων κρουσμάτων παραβατικής συμπεριφοράς από αλλοδαπούς
11:08
Ελλάδα-Παιδοκτονίες: Στο θάνατο του μικρού Παναγιωτάκη εστιάζονται οι ανακρίσεις της Μουρτζούκου
10:00
Υπουργός Εργασίας: Η προσπάθεια για επίτευξη συμφωνίας για ανανέωση της συμφωνίας για την ΑΤΑ συνεχίζεται
09:21
Οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν κυρώσεις στον πρόεδρο της Κούβας Ντίας-Κανέλ κι υπουργούς του
08:04
Αεροπορική καταστροφή της Air India: Η τροφοδοσία των κινητήρων με καύσιμα διακόπηκε δευτερόλεπτα πριν από τη συντριβή
07:44
Ελλάδα-Μεταναστευτικό: Αποσυμφόρηση με μεταφορά 800 ατόμων από την Κρήτη στην ενδοχώρα
07:13
Σε εφαρμογή τα έκτακτα μέτρα στη Λάρνακα που ανακοίνωσε ο Πρόεδρος-Ομάδα της ΜΜΑΔ στις φοινικούδες
06:23
ΗΠΑ: Σε απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων προχωρά το Στέιτ Ντιπάρτμεντ
06:12
Άρχισε ο αφοπλισμός του ΡΚΚ με συμβολική εκδήλωση στο Βόρειο Ιράκ
06:10
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.