ΥΠΠ δίνει μεγάλη σημασία στη διδασκαλία της Πληροφορικής

Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, κατανοώντας την αναγκαιότητα του ηλεκτρονικού γραμματισμού των μαθητών, δίνει μεγάλη σημασία στη διδασκαλία της Πληροφορικής, στην εκμάθηση των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και στην ενίσχυση των σχολικών μας μονάδων με τον απαραίτητο εξοπλισμό, είπε ο Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού Κώστας Καδής.
 


Σε χαιρετισμό του, στην τελετή βράβευσης των διακριθέντων μαθητών στον 7ο Παγκύπριο Διαγωνισμό Πληροφορικής Γυμνασίων (BEBRAS) και στον 25ο Παγκύπριο Μαθητικό Διαγωνισμό Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ), ο κ. Καδής ανέφερε ότι στο πλαίσιο της Εθνικής Συμμαχίας Ψηφιακών Θέσεων Εργασίας, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού σε συνεργασία με άλλα Υπουργεία αποφάσισε και εισήγαγε την πιστοποίηση European Computer Driving License (ECDL) δωρεάν και σε προαιρετική βάση για μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δημόσιων και Ιδιωτικών Σχολείων ιδίου τύπου.
 
"Η σημαντική αυτή καινοτομία στο εκπαιδευτικό μας σύστημα αναβαθμίζει σε σημαντικό βαθμό την παρεχόμενη εκπαίδευση στον τομέα των ψηφιακών δεξιοτήτων, ενώ ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να πιστοποιήσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες μέσα από την αναγνώριση που προσφέρει η διεθνούς κύρους πιστοποίηση του ECDL, απαλλάσσοντας τους από τον κόπο και το κόστος των φροντιστηρίων", πρόσθεσε, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΤΠ.
 
Αναμφισβήτητα, σημείωσε, σημαντικό ρόλο στην ανάδειξη του συγκεκριμένου μαθήματος και στην αναβάθμιση των επιπέδων του έχουν να διαδραματίσουν και οι καθηγητές Πληροφορικής, οι οποίοι με την επιστημονική και παιδαγωγική τους κατάρτιση καλούνται να διαμορφώσουν το κατάλληλο μαθησιακό περιβάλλον, ώστε να κεντρίσουν το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό των μαθητών τους για τη νέα αυτή Επιστήμη.
 
Εξίσου σημαντικές, πρόσθεσε, θεωρούνται και οι πρωτοβουλίες για διοργανώσεις και συμμετοχές μαθητών μας σε Παγκύπριους και Διεθνείς Διαγωνισμούς, γιατί αποτελούν μια ωφέλιμη εμπειρία μέσα από την οποία τα παιδιά καλλιεργούν τη δημιουργικότητά τους και παράλληλα τη λογική και αναλυτική τους σκέψη καθώς και τις ικανότητές τους για επίλυση σύνθετων προβλημάτων.
 
Πηγή: (ΚΥΠΕ/ΜΑΝ/ΜΜ)

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Φεβρουαρίου 2021 - 15:48

Τελευταιες Ειδησεις

08 Ιουλίου
Νέα συνάντηση την επόμενη εβδομάδα για την ΑΤΑ, ανακοίνωσε το Υπουργείο Εργασίας
22:22
Τίτλοι Ειδήσεων: Τρίτη 8 Ιουλίου 2025
22:00
Η απόφαση του ΕΔΑΔ πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από όλους, τονίζει το ΕΛΑΜ
21:39
«Προσηλεμένοι στην αναζωογόνηση των αστικών περιοχών», λέει ο Πρόεδρος
21:33
ΗΠΑ: Στους 109 οι νεκροί από τις πλημμύρες στο Τέξας -Έρευνες για αγνοούμενους...
21:26
Υπέρ του ψηφιακού ευρώ τάχθηκε ο Υπουργός Οικονομικών, στις Βρυξέλλες
21:07
Σημαντική μείωση κατέγραψαν οι εξαγωγές μπύρας τον Ιούνιο
20:51
Ασφάλεια, άμυνα και οικονομία το τρίπτυχο της Δανέζικης Προεδρίας της Ευρώπης
20:46
Πρόεδρος: «Έχουμε ένα από τα πιο σύγχρονα Κέντρα Έρευνας και Διάσωσης της Ευρώπης»
20:42
Σε δύο ημέρες θα σταλεί στην Ευρώπη η επιστολή για τους δασμούς, αναφέρει ο Τραμπ
20:37
Μείωση στις εγγραφές μηχανοκίνητων οχημάτων το πρώτο εξάμηνο του 2025
20:32
Χειροπέδες και σε έκτο ύποπτο για την επίθεση σε ζεύγος τουριστών στην Πάφο
18:36
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.