Έρευνα:Ξεχωριστό το ηλιακό μας σύστημα, δεν ομοιάζει με άλλα

Το ηλιακό μας σύστημα φαίνεται να είναι ξεχωριστό στο σύμπαν, καθώς σύμφωνα με νέα έρευνα, οι πλανήτες μας θα έπρεπε κανονικά να είχαν περίπου το ίδιο μέγεθος και ομοιόμορφες τροχιές.

Η έρευνα, η οποία χρησιμοποίησε στοιχεία από το διαστημικό τηλεσκόπιο Κέπλερ, καταδεικνύει ότι στις πλείστες περιπτώσεις, οι εξωπλανήτες που βρίσκονται σε τροχιά γύρω από αστέρι που ομοιάζει με τον δικό μας ήλιο, έχουν παρόμοια μεγέθη και ομοιόμορφο διάστημα μεταξύ των τροχιών τους.

Αντίθετα, το δικό μας ηλιακό σύστημα περιλαμβάνει πλανήτες με πολύ διαφορετικά μεγέθη και αποστάσεις. Ο μικρότερος πλανήτης, ο Ερμής, είναι περίπου το ένα τρίτο του μεγέθους της Γης  και ο μεγαλύτερος πλανήτης, ο Δίας, είναι τόσο τεράστιος που χωράει 1,300 φορές τη Γη.

Υπάρχουν επίσης πολύ διαφορετικές αποστάσεις μεταξύ των πλανητών, ιδιαίτερα εκείνων που βρίσκονται σε εσωτερικές τροχιές.

Η έρευνα, η οποία δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό ‘Astronomical Journal’ συμπεραίνει ότι το ηλιακό μας σύστημα μπορεί να έχει διαμορφωθεί με διαφορετικό τρόπο από άλλα ηλιακά συστήματα, αν και χρειάζεται να γίνουν περισσότερες μελέτες.

Οι τέσσερις στέρεοι πλανήτες, δηλαδή ο Ερμής, η Αφροδίτη, η Γη και ο Άρης,  βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Οι επιστήμονες υπενθυμίζουν στην έρευνά τους ότι σε μια άλλη έρευνα αναφέρεται πως ο Δίας και ο Κρόνος μπορεί να είχαν διαταράξει τη δομή του ηλιακού μας συστήματος σε κάποια στιγμή στο μακρινό παρελθόν.

Υπενθυμίζεται ότι και άλλες έρευνες μελέτησαν τις κινήσεις των γιγάντιων πλανητών και τις πιθανές επιπτώσεις τους στο ηλιακό σύστημα.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Κίτρινη προειδοποίηση για την Κυριακή του Πάσχα -Ισχυρές καταιγίδες και χαλάζι
18:11
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 4 Μαΐου 2024
18:00
Κριμαία: Ρωσικά στρατεύματα κατέστρεψαν αμερικανικούς πυραύλους από την Ουκρανία
17:57
Γέρι: 50 χρόνια κατοχής... 50 σπασμένες στάμνες για τη λευτεριά!
17:49
Οσονούπω η απόφαση του Εκκλησιαστικού Δικαστηρίου για τη Μονή Οσίου Αββακούμ
17:40
Με τις δέουσες τιμές έφθασε στην Κύπρο το Άγιο Φως από τον Πανάγιο Τάφο στα Ιεροσόλυμα
17:33
Φονικό κύμα καύσωνα πλήττει την Ασία -Ρεκόρ ψηλών θερμοκρασιών
17:25
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.