Ολοκληρώθηκε η πρώτη αποστολή μεταμνημονιακού ελέγχου στην Ελλάδα

Συζητήσεις για την κατάσταση και τις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία κατά την μεταμνημονιακή περίοδο, καθώς και για την κατάσταση και τα επόμενα βήματα στην υλοποίηση της δέσμευσης της Ελλάδας να συνεχίσει και να ολοκληρώσει τις βασικές μεταρρυθμίσεις που δρομολογήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος, είχαν οι ελεγκτές των τεσσάρων θεσμών που εποπτεύουν την ελληνική οικονομία, στο πλαίσιο αποστολής που ολοκληρώθηκε σήμερα. 



Σύμφωνα με γραπτή ανακοίνωση που εξέδωσαν οι ελεγκτές, οι συζητήσεις περιελάμβαναν "τη δημοσιονομική κατάσταση και τις προοπτικές, οι οποίες θα συμβάλουν στην προετοιμασία του σχεδίου δημοσιονομικού σχεδίου της Ελλάδας για το 2019, που θα υποβληθεί στην Κομισιόν έως τις 15 Οκτωβρίου, καθώς και στην εφαρμογή της στρατηγικής μείωσης των μη εξυπηρετούμενων δανείων".

"Η αποστολή ήταν επίσης μια ευκαιρία να συναντηθούν με εκπροσώπους πολιτικών κομμάτων, κοινωνικών εταίρων και τραπεζών με στόχο την ενημέρωσή τους σχετικά με τους τρόπους συμμετοχής στην μεταμνημονική περίοδο και την ανταλλαγή απόψεων για βασικά θέματα πολιτικής", αναφέρουν οι ελεγκτές της Κομισιόν, της ΕΚΤ και του ESM σε κοινή τους ανακοίνωση.

"Ο στενός διάλογος για τις προκλήσεις και τις προτεραιότητες της οικονομικής πολιτικής θα συνεχιστεί. Η πρώτη τριμηνιαία ενισχυμένη έκθεση εποπτείας θα εκδοθεί τον Νοέμβριο, μαζί με τη δέσμη μέτρων της Κομισόν για το φθινόπωρο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Εξαμήνου", υπενθυμίζουν.

Η Ελεγκτές της Κομισιόν, σε συνεργασία με το προσωπικό της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, επισκέφθηκαν την Αθήνα από τις 10 έως τις 14 Σεπτεμβρίου για την πρώτη μεταμνημονικαή αποστολή στην Ελλάδα. Το προσωπικό του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας συμμετείχε στις συναντήσεις στο πλαίσιο του συστήματος έγκαιρης προειδοποίησης.

"Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος ESM, η Ελλάδα επανεντάσσεται στο ευρωπαϊκό εξάμηνο συντονισμού της οικονομικής πολιτικής", σημειώνουν και καταγράφουν ότι "η Κομισιόν ενεργοποίησε επίσης το ενισχυμένο μέσο επιτήρησης βάσει του κανονισμού 472/2013 για την Ελλάδα, που θα ισχύει με το τέλος του προγράμματος".



Πηγή: (ΚΥΠΕ/ΘΑ/ΜΚ)

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Φεβρουαρίου 2021 - 08:40

Τελευταιες Ειδησεις

27 Ιουνίου
Διεθνής βοήθεια φθάνει στη Βενεζουέλα μετά τους καταστροφικούς σεισμούς
05:18
Εκατόμβες νεκρών στη Βενεζουέλα - Στους 921 οι νεκροί, 3.360 οι τραυματίες...
05:16
Αυστηρό μήνυμα Βανς στην Τεχεράνη: «Η βία θα αντιμετωπίζεται με βία»
05:11
Υπόθεση αιφνίδιου θανάτου αγοριού 12 μηνών διερευνά η Αστυνομία στη Λεμεσό
05:10
Η Ολγκίν ενημέρωσε Γκουτέρες για εξελίξεις στο Κυπριακό
05:05
Τμήμα Μετεωρολογίας - 1ο Δελτίο Καιρού 27/06/26
05:03
26 Ιουνίου
Τίτλοι Ειδήσεων: Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026
22:00
Είναι διαχειρίσιμες οι επιπτώσεις στον τουρισμό, λέει ο Κουμής
21:47
ΗΠΑ: Ισραήλ και Λίβανος υπέγραψαν συμφωνία πλαίσιο
21:44
Με επιβολή δασμού 100% απειλεί ευρωπαϊκές χώρες ο Τραμπ
21:40
Ιράν: Σε καθορισμένες διαδρομές τα πλοία από Στενά του Ορμούζ
20:51
Η Αστυνομία απαντά στον Φειδία για φρούρηση Αρχηγών κομμάτων
18:45
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.