Ελλάδα: Οι δήμοι τιμούν τα θύματα της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού

Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες της πολιτείας και τα περιοριστικά μέτρα που ισχύουν λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, δήμοι της Θεσσαλονίκης, θα τιμήσουν φέτος, με ανάρτηση πανό και φωταγώγηση κτιρίων, τα θύματα της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα τελέσει επιμνημόσυνη δέηση στη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, στο Μνημείο Γενοκτονίας των Ποντίων στην πλατεία Αγίας Σοφίας, την Τρίτη 19 Μαΐου, στις 10 το πρωί, ενώ θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνων.

Σημειώνεται πως ο κεντρικός δήμος στο τελετουργικό θα ακολουθήσει τα μέτρα που ισχύουν λόγω πανδημίας του Covid-19 και για το λόγο αυτό η παρουσία των επισήμων θα είναι περιορισμένη. Παράλληλα, αύριο, Σάββατο, θα «κρεμαστεί» στην πρόσοψη του δημαρχιακού μεγάρου πανό στη μνήμη των 353.000 θυμάτων Ελλήνων του Πόντου.

Στο μεταξύ και ο δήμος Κορδελιού - Ευόσμου αποφάσισε για πρώτη φορά να φωταγωγηθούν φέτος με κόκκινο και μαύρο χρώμα η πρόσοψη του δημαρχιακού μεγάρου στην πλατεία Ευόσμου και το μνημείο της Γενοκτονίας των Ποντίων, στο πάρκο «Ελευθερίου Βενιζέλου», την Δευτέρα, 18 Μαϊου, από τις 8 το βράδυ έως και την Τρίτη, 19 του μήνα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, το κόκκινο συμβολίζει το κόκκινο ποτάμι από το αίμα των αθώων θυμάτων της Γενοκτονίας και το μαύρο συμβολίζει το διαχρονικό πένθος.

Πηγή: ΑΠΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 21:12

Τελευταιες Ειδησεις

24 Ιουνίου
Τίτλοι Ειδήσεων: Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
18:00
Νομική Υπηρεσία: Όχι σε ποινική δίωξη Νίκου Σύκα
17:50
Νέες επιθέσεις του Ισραήλ στον Λίβανο
17:27
Πρώτο κρούσμα έμπολα στην Γαλλία ιατρός που ταξίδεψε στη ΛΔ του Κονγκό.
16:46
Τμήμα Μετεωρολογίας - 3ο Δελτίο Καιρού 24/06/26
16:32
Περαιτέρω πτώση κατέγραψε το πετρέλαιο Μπρεντ
16:31
Ο Πρόεδρος παρασημοφορήθηκε με το παράσημο «Πρίγκηπας της Κιλικίας»
15:32
Λετυμπιώτης: Δεν υπάρχει ενημέρωση για νέα πενταμερή στο Κυπριακό
15:16
ΗΠΑ και Ιράν σε τροχιά σύγκρουσης για τα Στενά του Ορμούζ
14:38
Χιλιάδες μηνύματα για το Κυπριακό έλαβαν μέλη του Βρετανικού Κοινοβουλίου
14:38
Την πρόθεσή του να απέχει από τις συνεδρίες του ΔΗΣΥ εξέφρασε ο Αναστασιάδης
13:04
Σε 24ωρη απεργία το ωρομίσθιο κυβερνητικό προσωπικό
12:57
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.