Κορονοϊός: Η Κομισιόν προτρέπει τα κοινωνικά δίκτυα να είναι πιο διαφανή

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτρέπει τα κοινωνικά δίκτυα να είναι πιο διαφανή στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης.

Το Facebook, το Twitter και άλλοι πάροχοι θα πρέπει να αναφέρουν μηνιαίως τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν τις λανθασμένες πληροφορίες σχετικά με την πανδημία του κορονοϊού, σύμφωνα με νέες οδηγίες από τις αρχές των Βρυξελλών, οι οποίες θα παρουσιαστούν την Τετάρτη και δημοσιεύονται στη σημερινή έκδοση της «Handelsblatt». 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εν λόγω οικονομικής εφημερίδας, οι πλατφόρμες θα πρέπει να παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με πόσες παραπλανητικές αναρτήσεις και λανθασμένους λογαριασμούς χρηστών έχουν ανακαλύψει και πόσο μεγάλη ήταν η εμβέλειά τους.

Πρέπει, επίσης, να παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τη γεωγραφική προέλευση και τη γλώσσα που χρησιμοποιείται, σύμφωνα με το έγγραφο της Κομισιόν το οποίο επικαλείται η «Handelsblatt» και το οποίο συντάχθηκε υπό την καθοδήγηση της Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Κομισιόν Βέρα Γιούροβα και του Ζοσέπ Μπορέλ, ύπατου εκπροσώπου της ΕΕ για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφαλείας.

Η Κομισιόν ελπίζει ότι αυτό θα δώσει μια καλύτερη εικόνα του βαθμού με τον οποίο προσπαθούν άλλες χώρες να επηρεάσουν τα κοινωνικά δίκτυα. «Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Ρωσία και η Κίνα, για παράδειγμα, έχουν χρησιμοποιήσει την κρίση του κορονοϊού για εκστρατείες, οι οποίες υπονομεύουν τον δημοκρατικό διάλογο και αυξάνουν την κοινωνική πόλωση», αναφέρει συγκεκριμένα το έγγραφο της Κομισιόν. Παρά τις μέχρι τώρα προσπάθειες των εταιρειών, συνεχίζεται η διάδοση εκατομμυρίων ψευδών δημοσιευμάτων σχετικά με τον κορονοϊό, κατά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Επομένως, «είναι απαραίτητο  να εντατικοποιήσουν οι πλατφόρμες τη δουλειά τους».

Η έκκληση απευθύνεται στην Google, στο Facebook, στο Τwitter, στη Microsoft και στο Mozilla, όλες εταιρείες οι οποίες έχουν υπογράψει εθελοντικά τον κώδικα δεοντολογίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης. Ωστόσο, και οι πάροχοι που δεν είχαν εμπλακεί στο παρελθόν, όπως είναι το WhatsApp και το TikTok, θα πρέπει επίσης να υποβάλουν σχετική έκθεση, αναφέρεται στο έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπως γράφει η Handelsblatt.

Στον κώδικα δεοντολογίας, οι συνυπογράφοντες είχαν δεσμευτεί να παρέχουν πληροφορίες για τις δραστηριότητές τους μία φορά το χρόνο.

 

 

 

Πηγές: ΑΠΕ ΜΠΕ Handelsblatt

Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 20:40

Τελευταιες Ειδησεις

07 Οκτωβρίου
Βανδαλισμοί στο Γυμνάσιο Κιτίου-Άγνωστοι έσπασαν τζάμια και έγραψαν συνθήματα στους τοίχους
12:29
Έναρξη διαλόγου για τη συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση, ανακοίνωσε ο Υπουργός Εργασίας
12:13
Πετρελαϊκό σταθμό στην Κριμαία-τον μεγαλύτερο στην περιοχή- έπληξε ο ουκρανικός στρατός
11:33
Τμήμα Μετεωρολογίας 2ο Δελτίο Καιρού 7/10/24
11:03
Ρεκόρ επιβατικής κίνησης στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου
11:00
Ισαάκ Χέρτσογκ: Ο κόσμος να στηρίξει το Ισραήλ στη μάχη κατά των εχθρών
10:49
Οδηγός, 57 ετών, προκάλεσε σύγκρουση 5 οχημάτων: Οδηγούσε με επταπλάσια αλκοόλη από την κανονική
10:29
Σε δίωρη στάση εργασίας κατήλθαν γιατροί και νοσηλευτές
10:01
Η Χεζμπολάχ εκτόξευσε ρουκέτες εναντίον της Χάιφα
09:22
Μάριος Χαρτσιώτης: Δειλή και εύκολη πράξη η παραίτηση
08:12
Λόιντ Όστιν: Ακλόνητη η δέσμευση των ΗΠΑ στην ασφάλεια του Ισραήλ
06:49
Ρατσιστική επίθεση και ληστεία εις βάρος διανομέων φαγητού
06:41
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.