Στόχος εμπρηστών έγιναν στις δύο μετά τα μεσάνυκτα δύο αυτοκίνητα της υπηρεσίας θήρας στη Λεμεσό. Σύμφωνα με την αστυνομία, τα οχήματα βρίσκονταν σε ανοικτό χώρο στάθμευσης σε μικρή απόσταση από τα γραφεία.
της υπηρεσίας στη Μέσα Γειτονιά.
Οι δράστες φαίνεται ότι περιέλουσαν τα αυτοκίνητα με εύφλεκτη ύλη και στη συνέχεια τα πυρπόλησαν. Η φωτιά κατασβέστηκε από την πυροσβεστική υπηρεσία. Τα αυτοκίνητα καταστράφηκαν ολοσχερώς.
Τελευταία Ενημέρωση: 11 Νοεμβρίου 2021 - 09:39
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚhttps://news.rik.cy/article/2021/11/11/stokhos-empreston-eginan-duo-autokineta-tes-uperesias-theras/