Eurostat: Το 17% των επιχειρήσεων στην Κύπρο πωλεί μέσω διαδικτύου, κάτω από μέσο όρο ΕΕ


Το 2020, 22% των επιχειρήσεων στην ΕΕ πραγματοποίησαν πωλήσεις μέσω διαδικτύου, ενώ το 19% των επιχειρήσεων στην ΕΕ δήλωσαν πως οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούσαν τουλάχιστον το 1% των συνολικών πωλήσεων τους, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Eurostat, η στατιστική υπηρεσία της ΕΕ.  

Το ποσοστό των επιχειρήσεων των οποίων τουλάχιστον το 1% των συνολικών πωλήσεων έγινε με ηλεκτρονικές συναλλαγές αυξήθηκε κατά 1 ποσοστιαία μονάδα σε σύγκριση με το 2019 (όταν ήταν στο 18%) και κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2010 (όταν ήταν στο 13%).   Όπως σημειώνεται, η σταθερή αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές σε πολλές χώρες ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο λόγω της πανδημίας και των περιορισμών στις κινήσεις, τόσο για τους πελάτες όσο και τις επιχειρήσεις.   Το μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων που πωλούν μέσω ίντερνετ (ως τέτοιες ορίζονται επιχειρήσεις των οποίων τουλάχιστον 1% των πωλήσεων έγιναν μέσω διαδικτύου) καταγράφηκε στην Δανία όπου βρισκόταν στο 38%, το ίδιο ποσοστό με το 2019.  

Στη δεύτερη θέση ακολουθούσαν η Ισλανδία και η Σουηδία με 34% η κάθε μία (αύξηση 1 και 3 ποσοστιαίας μονάδας αντίστοιχα σε σχέση με το 2019).   Στην Κύπρο το ποσοστό των επιχειρήσεων με ηλεκτρονικές πωλήσεις (τουλάχιστον 1% του συνόλου) βρισκόταν στο 17%, λίγο κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ. Σε σχέση με το 2019, όταν το ποσοστό βρισκόταν στο 15%, σημειώθηκε αύξηση δύο ποσοστιαίων μονάδων.   Το Βέλγιο και η Φινλανδία κατέγραψαν την μεγαλύτερη αύξηση των επιχειρήσεων που πωλούν μέσω διαδικτύου το 2020, κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες στο 31% και στο 24% αντίστοιχα.  

Η μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στη Ρουμανία (μείωση 6 ποσοστιαίων μονάδων στο 12%), ενώ ακολουθούν Τσεχία (μείωση 5 ποσοστιαίων μονάδων στο 25%) και Πορτογαλία (μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων στο 16%).   Σύμφωνα με άλλα στοιχεία, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, οι εταιρείες πωλούσαν με μεγαλύτερη συχνότητα σε πελάτες στο εσωτερικό της χώρας τους (22% των επιχειρήσεων), ενώ λιγότερο συχνές ήταν οι πωλήσεις σε άλλες χώρες της ΕΕ (9%) και στον υπόλοιπο κόσμο (5%).  

Επίσης το 2020, το 19% των επιχειρήσεων στην ΕΕ πραγματοποίησαν πωλήσεις μέσω ιστοσελίδων και εφαρμογών είτε σε ιδιώτες πελάτες (15%) είτε σε επιχειρήσεις και κυβερνήσεις (12%), ενώ 6% αφορούσαν πωλήσεις τύπου EDI κυρίως με πελάτες επιχειρήσεις.   Οι επιχειρήσεις προχώρησαν στις πωλήσεις αυτές μέσω την ιστοσελίδα ή την εφαρμογή τους (17% των επιχειρήσεων) ή μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας (8%).  

Πηγή: ΚΥΠΕ

Τελευταιες Ειδησεις

28 Σεπτεμβρίου
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024
22:00
Για ανεπίσημη συνάντηση με Πρόεδρο κάνει λόγο ο Τατάρ/Τετ-α-τετ με Γκουτέρες στη Νέα Υόρκη
21:17
ΗΠΑ: Εντολή σε υπαλλήλους της αμερικανικής πρεσβείας στη Βηρυτό να φύγουν από τον Λίβανο
21:04
Ναυτική τραγωδία με μετανάστες στην Ισπανία -Εννέα νεκροί και 50 αγνοούμενοι
21:00
ΗΠΑ: "Μέτρο δικαιοσύνης για το θύματά του" ο θάνατος Νασράλα, λέει ο Τζο Μπάιντεν
20:55
«Πίνε κρασίν να 'σιεις ζωή»! 63 χρόνια ζωής για τη Γιορτή του Κρασιού...
20:50
Σε "γενοκτονία, κατοχή και εισβολή" στον Λίβανο, αναφέρεται ο Ταγίπ Ερντογάν
19:11
Ο αγώνας του Χασάν Νασράλα θα συνεχιστεί, υποστηρίζει το Ιράν
18:15
Χειροπέδες σε ακόμα μία σφετερίστρια ελληνοκυπριακών περιουσιών
17:07
Τμήμα Μετεωρολογίας - 3ο Δελτίο Καιρού 28/09/24
16:16
Άτομο άνοιξε πυρ έξω από καφενείο στη Γιόλου
15:41
Σύσταση Κομισιόν οι αεροπορικές εταιρείες να αποφεύγουν τους εναέριους χώρους Λιβάνου-Ισραήλ
15:32
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.