Πέραν των 600 ραντεβού με γιατρούς του ΟΚΥπΥ διευθετήθηκαν διαδικτυακά

Από την έναρξη της διαδικτυακής υπηρεσίας διευθέτησης ραντεβού μέχρι και τα τέλη Ιουλίου υποβλήθηκαν 620 αιτήματα με επιλογή ανάμεσα σε 700 γιατρούς του ΟΚΥπΥ.

Όπως αναφέρει ο ΟΚΥπΥ σε ανακοίνωση του, θετική είναι η ανταπόκριση των πολιτών να διευθετούν διαδικτυακά το ραντεβού τους με τους γιατρούς που εργάζονται στα νοσηλευτήρια και τα Κέντρα Υγείας του Οργανισμού, μέσω της ανανεωμένης ιστοσελίδας του (https://shso.org.cy/).

Τον Απρίλιο διευθετήθηκαν διαδικτυακά 35 ραντεβού, τον Μάιο 100, τον Ιούνιο 252 και τον Ιούλιο 233, προστίθεται.

Στην ανακοίνωση του ΟΚΥπΥ αναφέρεται επίσης ότι εκτός από την διευθέτηση ραντεβού, οι πολίτες αξιοποίησαν την ιστοσελίδα του ΟΚΥπΥ για να επικοινωνήσουν με τον γιατρό της επιλογής τους. Μέσω της ειδικής πύλης «επικοινωνία» στην ενότητα «Κλείσε ραντεβού με Ιατρό» (https://shso.org.cy/anazitisi-iatrou/ ), 168 πολίτες έστειλαν αιτήματα διαδικτυακά σε γιατρούς, συμπληρώνοντας εύκολα και απλά ειδική φόρμα με το ονοματεπώνυμό τους, την ηλεκτρονική τους διεύθυνση, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και το λόγο επικοινωνίας με τον ιατρό.

Κατά τον Απρίλιο στάληκαν 11 αιτήματα διαδικτυακά σε γιατρούς, τον Μάιο 46, τον Ιούνιο 42 και τον Ιούλιο 69.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, στην ανανεωμένη ιστοσελίδα του ΟΚΥπΥ, οι πολίτες μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες για τους 700 και πλέον ιατρούς που εργάζονται στον Οργανισμό αλλά και να ζητήσουν, οποιαδήποτε ώρα, τη διευθέτηση ραντεβού υποβάλλοντας εύκολα και γρήγορα αίτημα με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας.

Σημειώνεται ότι, για διευθέτηση ραντεβού με ειδικό ιατρό χρειάζεται παραπεμπτικό από τον προσωπικό γιατρό του ασθενή. Όταν υποβληθεί το αίτημα, αρμόδιος λειτουργός του ΟΚΥπΥ επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον ενδιαφερόμενο, σε διάστημα που δεν ξεπερνά τις 48 ώρες, για τη διευθέτηση του ραντεβού.

«Η ψηφιακή μεταμόρφωση, ο συνεχής εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των υπηρεσιών είναι προτεραιότητα για τον ΟΚΥπΥ και υλοποιείται βάση ενός μακροπρόθεσμου στρατηγικού πλάνου. Στόχος του Οργανισμού είναι η διασφάλιση της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών ιατρικής και νοσηλευτικής φροντίδας σε όλους τους πολίτες», καταλήγει η ανακοίνωση.

Τελευταία Ενημέρωση: 18 Αυγούστου 2021 - 12:47

Πηγή: ΚΥΠΕ

Τελευταιες Ειδησεις

19 Μαρτίου
Τμήμα Μετεωρολογίας - 2ο Δελτίο Καιρού 19/03/25
11:08
Την Κυριακή ξεκινούν οι συνομιλίες για κατάπαυση του πυρός στην Ουκρανία
09:38
Υπέρ μιας εκεχειρίας με τη Ρωσία διάρκειας τριάντα ημερών ο Ζελένσκι
09:19
Παπαδόπουλος: Θετικό βήμα αποτελεί και η απόφαση για διορισμό προσωπικού απεσταλμένου
08:58
Στεφάνου: Στη Γενεύη δόθηκε ανάσα ζωής στη διαδικασία
08:55
Καρογιάν: Η σωστή προετοιμασία από Ελληνοκυπριακής πλευράς οδήγησε σε θετικά αποτελέσματα
08:51
Τουρκία: Συνελήφθη ο Εκρέμ Ιμάμογλου
07:58
Τίτλοι Ειδήσεων: Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025
06:30
Κίτρινη Προειδοποίηση για έντονα καιρικά φαινόμενα
05:43
Τμήμα Μετεωρολογίας - 1ο Δελτίο Καιρού 19/03/25
05:40
Χαμάς: Να ασκηθούν πιέσεις στις ΗΠΑ για τερματισμό των αεροπορικών επιδρομών του Ισραήλ
05:35
Ενημέρωση Συμβουλίου Ασφαλείας για την κατάσταση στη Γάζα
05:31
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.