Ζελένσκι - Σύνοδος ΝΑΤΟ: Ζήτησε το 1% όλων των αρμάτων μάχης και των αεροσκαφών της Συμμαχίας

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι, μιλώντας σήμερα στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ, ζήτησε από τη Συμμαχία την παροχή «στρατιωτικής βοήθειας χωρίς περιορισμούς», ώστε η χώρα του να μπορέσει πολεμήσει τον ρωσικό στρατό τον οποίο αντιμετωπίζει «σε άνισες συνθήκες».

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι η Συμμαχία θα μπορούσε να παράσχει στην Ουκρανία το 1% όλων των αρμάτων μάχης και των αεροσκαφών της.

«Η Ουκρανία χρειάζεται όπλα ενάντια στα ρωσικά πολεμικά πλοία, ενάντια στις αεροπορικές επιθέσεις. Χωρίς αυτά τα όπλα η Ουκρανία δεν θα μπορεί να έχει ύπαρξη. Η Συμμαχία μπορεί να μας βοηθήσει, δεν είναι πολύ αργά» είπε.

Ο Ουκρανός πρόεδρος υπενθύμισε ότι η χώρα του είχε ζητήσει από το ΝΑΤΟ μαχητικά αεροσκάφη και άρματα μάχης: «Αλλά δεν μας έδωσαν ούτε ένα... Αυτό είναι το χειρότερο πράγμα κατά τη διάρκεια του πολέμου, να μην έχουμε ξεκάθαρες απαντήσεις στα αιτήματα για βοήθεια. Η Ουκρανία δεν ήθελε ποτέ αυτόν τον πόλεμο. Και δεν θέλει να πολεμήσει για χρόνια. Απλώς θέλουμε να σώσουμε τον λαό μας. Θέλουμε να επιβιώσουμε! Όπως κάθε λαός, έχουμε το δικαίωμα σε αυτό. Το δικαίωμα στη ζωή. Το δικαίωμα σε αυτό το ποσοστό» είπε ο Ζελένσκι.

«Δεν κατηγορώ το ΝΑΤΟ. Δεν πρέπει. Δεν είναι οι ρουκέτες και οι βόμβες σας που καταστρέφουν τις πόλεις μας. Υπήρχαν βόμβες φωσφόρου σήμερα. Σκοτώθηκαν και ενήλικες και παιδιά. Θέλω απλώς να ξέρετε: η Συμμαχία μπορεί ακόμα να αποτρέψει Ουκρανοί να βρουν το θάνατο από ρωσικά χτυπήματα. Παρέχοντάς μας δώστε μας όλα τα όπλα που χρειαζόμαστε» πρόσθεσε ο Ουκρανός πρόεδρος και συμπλήρωσε:

«Και σας παρακαλώ, μην μας ξαναπείτε ότι οι ένοπλες δυνάμεις μας δεν πληρούν τα ΝΑΤΟϊκές προδιαγραφές. Υπάρχουν άνισοι εταίροι σε αυτόν τον πόλεμο: «Η Ρωσία δεν πτοείται από τίποτα, απολύτως τίποτα. Σήμερα τα ρωσικά στρατεύματα έριξαν βόμβες φωσφόρου».

Ο Ζελένσκι είπε επιπλέον: «Το ΝΑΤΟ πρέπει να καταλάβει ότι τώρα βρισκόμαστε σε μια γκρίζα ζώνη. Μεταξύ Δύσης και Ρωσίας. Αλλά είμαστε δυνατοί άνθρωποι! Και αμυνόμαστε εδώ και ένα μήνα! Ένας μήνας ηρωικής αντίστασης, ατιμώρητης καταστροφής μιας ειρηνικής χώρας, και μαζί του - ολόκληρη η αρχιτεκτονική της παγκόσμιας ασφάλειας».

Πηγή: Skai.gr

Τελευταία Ενημέρωση: 24 Μαρτίου 2022 - 14:52

Τελευταιες Ειδησεις

24 Ιουνίου
Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν
22:11
Πρώιμη η χρηματοδότηση για επαναπατρισμό μεταναστών, λέει η Κομισιόν
22:06
Σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων: Στο κελί ψυχολόγος και προπονητής
22:03
Τίτλοι Ειδήσεων: Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
22:00
ΠτΔ: «Η Κυβέρνηση υλοποιεί συνεκτική στρατηγική για την Ανώτερη Εκπαίδευση»
21:59
Για θέματα ναυτιλιακού ενδιαφέροντος μίλησε στη Ρώμη η Χατζημανώλη
21:54
Οι ΗΠΑ δεν θέλουν να φύγει ο στρατός του Ισραήλ από τον Λίβανο, λέει ο Κατς
21:50
Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ δεν θα υπονομεύσουν την ασφάλεια των συμμάχων τους στον Κόλπο»
21:26
Χειροπέδες σε τέταρτο ύποπτο για υπόθεση προμήθειας ναρκωτικών
19:34
"Καίγεται" η Ευρώπη από πρωτοφανές κύμα καύσωνα - Θερμοκρασίες ρεκόρ
19:30
Την επόμενη εβδομάδα επαναρχίζουν οι τεχνικές συνομιλίες ΗΠΑ - Ιράν
19:24
Νομική Υπηρεσία: Όχι σε ποινική δίωξη Νίκου Σύκα
17:50
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.