Ουκρανία: Άμαχοι έχουν καταφύγει στο εργοστάσιο χημικών Αζότ, στο Σεβεροντονέτσκ, σύμφωνα με τον κυβερνήτη του Λουχάνσκ

Κάτω από το εργοστάσιο χημικών Αζότ, στο Σεβεροντονέτσκ, έχει καταφύγει ένας αριθμός πολιτών για να γλιτώσει από τους ρωσικούς βομβαρδισμούς και είναι πιθανόν να υπάρχουν ακόμη επικίνδυνες χημικές ουσίες στις εγκαταστάσεις, υποστήριξε σήμερα ο κυβερνήτης του Λουχάνσκ, Σέρχι Γκαϊντάι.

«Υπάρχουν πολίτες εκεί, σε αντιαεροπορικά καταφύγια, υπάρχουν αρκετοί, όμως δεν θα γίνει ένα δεύτερο Αζοφστάλ επειδή εκείνο είχε μια τεράστια υπόγεια πόλης κάτι που δεν συμβαίνει στο Αζότ», είπε ο Γκαϊντάι, αναφερόμενος στην παρατεταμένη πολιορκία του αχανούς χαλυβουργείου στη Μαριούπολη.

Σύμφωνα με τον κυβερνήτη, το Σεβεροντονέτσκ ελέγχεται κατά 70% από τις ρωσικές δυνάμεις, ένα 10-15% είναι «γκρίζα ζώνη» και το υπόλοιπο, συμπεριλαμβανομένου του εργοστασίου Αζότ, ελέγχεται από τους Ουκρανούς.

Στην πόλη υπάρχουν ακόμη κάποια αποθέματα τροφίμων, φαρμάκων και νερού. Οι ουκρανικές δυνάμεις όμως δεν ελέγχουν πλέον το νοσοκομείο.

Ο Γκαϊντάι είπε επίσης ότι μια από τις γέφυρες που συνδέουν το Σεβεροντονέτσκ με το Λισιτσάνσκ έχει καταστραφεί. Οι υπόλοιπες έχουν υποστεί ζημιές, όμως είναι βατές από ελαφρά οχήματα.

Ρ.Σ

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταιες Ειδησεις

22 Ιουνίου
Πρόεδρος: Πιθανή νέα σύγκληση Εθνικού Συμβουλίου αρχές Ιουλίου
20:55
Tον Σεπτέμβριo στη Βουλή το νομοσχεδίου για τη μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού
19:39
[ΒΙΝΤΕΟ] Εκδήλωση διαμαρτυρίας ΑΚΕΛ και Βολτ έξω από τη Νομική Υπηρεσία
18:52
Τίτλοι Ειδήσεων: Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026
18:00
Qatar Gate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
17:34
Κατάρ: 13 νεκροί από έκρηξη σε ενεργειακές εγκαταστάσεις
17:20
Πλήγμα στο ρωσικό κέντρο δορυφορικών επικοινωνιών στη Μόσχα
16:53
Σύγκληση Εθνικού Συμβουλίου μετά την επιστροφή της Ολγκίν τον Ιούλιο
16:50
Το Ιράν αποδέχθηκε την επιστροφή επιθεωρητών του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας
16:41
Τμήμα Μετεωρολογίας -3ο Δελτίο Καιρού 22/06/26
16:34
Υπό οκταήμερη κράτηση 35χρονος για υπόθεση κατοχής ναρκωτικών
15:04
Βρετανία: Παραιτήθηκε ο Κιρ Στάρμερ
14:56
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.