Το 83% ψωνίζει από περισσότερες από μία υπεραγορές, κριτήριο τιμή και ποιότητα

Το 83% των καταναλωτών επισκέπτεται περισσότερες από μία υπεραγορές τον μήνα για να πραγματοποιήσει τις αγορές του, με τα κύρια κριτήρια για επιλογή υπεραγοράς να είναι η τοποθεσία, οι τιμές και η ποικιλία των προϊόντων, έδειξε έρευνα που πραγματοποίησε η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, από την έρευνα διαφαίνεται ότι το βασικό κριτήριο των καταναλωτών για την επιλογή προϊόντων από τις υπεραγορές είναι πρωτίστως η τιμή (49%) και η ποιότητα (24%). Βασικό κριτήριο για την επιλογή της υπεραγοράς/ών που ψωνίζουν αποτελεί η τοποθεσία (42%), οι τιμές των προϊόντων (25%) και η ποικιλία των προϊόντων (15%).

Σε ποσοστό 83%, οι καταναλωτές επισκέπτονται περισσότερες από μία υπεραγορές τον μήνα για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους, σύμφωνα με την έρευνα, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (40%), δηλώνει ότι πραγματοποιεί πάντα ή τις περισσότερες φορές έρευνα για τις τιμές των προϊόντων, πριν προβεί σε αγορές από κάποια υπεραγορά.

Σε σχέση με το e-kalathi, το 54% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι γνωρίζει για την πρωτοβουλία για τη δημιουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής. Περαιτέρω, το 67% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το e-kalathi θα λειτουργήσει σε μεγάλο ή αρκετό βαθμό προς όφελος των καταναλωτών. Το 30% δήλωσε ότι, σε περίπτωση υλοποίησης της πρωτοβουλίας, θα κάνει πάντα ή συχνά χρήση της εφαρμογής και το 33% ότι θα την χρησιμοποιεί κάποιες φορές.

Η τηλεφωνική έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών IMR, είχε στόχο την αποτύπωση, μεταξύ άλλων, των γενικών καταναλωτικών συμπεριφορών, καθώς επίσης και την καταγραφή του βαθμού ενημέρωσης για την πρωτοβουλία για το e-kalathi.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Υπηρεσίας, η έρευνα διεξήχθη την περίοδο 3 μέχρι 5 Οκτωβρίου 2023, με τηλεφωνικές συνεντεύξεις με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, με το μέγεθος του δείγματος να ανέρχεται στα 800 άτομα και οι συμμετέχοντες επιλέγηκαν με τυχαία στρωματοποιημένη δειγματοληψία.

«Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή θεωρεί ότι τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι περισσότεροι καταναλωτές σήμερα ψάχνουν για τον εντοπισμό των καλύτερων επιλογών στη βάση της καλύτερης τιμής και της ποιότητας, σε υπεραγορές που βρίσκονται σε βολική για αυτούς τοποθεσία», αναφέρει η ανακοίνωση της Υπηρεσίας.

Σημειώνει, ακόμα, ότι οι καταναλωτές προσπαθούν να λαμβάνουν ενημέρωση για τις τιμές των προϊόντων πριν επισκεφθούν τις υπεραγορές, πραγματοποιώντας έρευνα αγοράς με τα μέσα που έχουν σήμερα στη διάθεσή τους (ενημερωτικά φυλλάδια, διαφημίσεις, ηλεκτρονικά καταστήματα, εφαρμογές κλπ.).

Δ.Κ.

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Οκτωβρίου 2023 - 16:28

Πηγή: ΚΥΠΕ

Τελευταιες Ειδησεις

25 Αυγούστου
Γαλλία: Ψήφο εμπιστοσύνης προτίθεται να ζητήσει ο Πρωθυπουργός Φρανσουά Μπαϊρού
22:23
Μία μόνο εστία φωτιάς, δεν ήταν εμπρησμός, το πόρισμα της Αστυνομίας για τη φονική πυρκαγιά στη Μαλλιά
22:16
Τραμπ: Χαρακτήρισε το Ουκρανικό μεγάλη προσωπική του υπόθεση
22:02
Τίτλοι Ειδήσεων: Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025
22:00
Σοβαρά ουκρανικά πλήγματα σε ρωσικές υποδομές πετρελαίου
21:57
Κασέμ: Δεν πρόκειται να αφοπλιστεί η Χεζμπολά
21:39
Διεθνής κατακραυγή για το φονικό ισραηλινό πλήγμα σε νοσοκομείο στη Λωρίδα της Γάζας
20:50
Πρόεδρος Βουλής: Διαβήματα σε Ευρωκοινοβούλιο και Συμβούλιο της Ευρώπης για τους 5 απαχθέντες στα κατεχόμενα
20:13
Μνημόνιο συναντίληψης ΕΕ - Ιορδανίας - ευρωπαϊκή χρηματοδότηση μισού δισεκατομμυρίου ευρώ
19:29
Βαφεάδης: Ύψιστης σημασίας ο νέος δρόμος Δένειας - Αστρομερίτη
19:14
Στο λιμάνι Λεμεσού αμερικανικό αντιτορπιλικό
19:03
Γεραπετρίτης: Κανονικά θα συνεχιστεί το έργο ηλεκτρικής διασύνδεσης Κύπρου - Ελλάδας
18:53
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.