Η πριγκίπισσα της Ουαλίας, Κέιτ Μίντλετον, ανακοίνωσε ότι έχει διαγνωστεί με καρκίνο και ότι βρίσκεται στα αρχικά στάδια "προληπτικής χημειοθεραπείας"
Σε βιντεοσκοπημένο μήνυμα της, η Κέιτ δήλωσε ότι μετά τη μεγάλη επιτυχημένη εγχείρηση στην κοιλιακή χώρα, στα μέσα Ιανουαρίου, εξετάσεις αποκάλυψαν ότι υπήρχε καρκίνος.
Ανέφερε ότι η διάγνωση ήταν τεράστιο σοκ και ότι, μαζί με τον σύζυγο της Ουίλιαμ, κάνουν ό,τι μπορούν για να το διαχειριστούν και ότι της έχει πάρει χρόνο για να ανακάμψει από την επέμβαση για να αρχίσει τη θεραπεία της.
Η Κέιτ Μίντλετον ζήτησε χρόνο, χώρο και ιδιωτικότητα για την οικογένεια της. Τόνισε ότι, τώρα, πρέπει να επικεντρωθεί στην πλήρη ανάκαμψη της και κάλεσε όλους τους καρκινοπαθείς να μη χάνουν την πίστη και την ελπίδα τους.
Το Παλάτι του Κένσιγκτον δεν προτίθεται να διευκρινίσει από ποιο τύπο καρκίνου πάσχει η πριγκίπισσα της Ουαλίας.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ /Θανάσης Γκαβός
ΠΑΧ /ΑΚΩ
Τελευταία Ενημέρωση: 22 Μαρτίου 2024 - 20:51
https://news.rik.cy/article/2024/3/22/me-karkino-ekhei-diagnostei-e-prigkipissa-tes-oualias-keit-mintlenton-7817792/