Φωτογραφία Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων
Έκκληση προς το υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας για καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, ειδικά όσων υποβάλλουν αιτήματα και ενστάσεις, απηύθυνε η Επίτροπος Διοικήσεως και Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Μαρία Στυλιανού Λοττίδου.
Σχολιάζοντας, στο Πρωινό Δρομολόγιο, τα πορίσματα έκθεσης της, η Επίτροπος Διοικήσεως ανέφερε ότι, ύστερα από εξέταση 21 παραπόνων, διαπιστώθηκαν καθυστερήσεις στην εξέταση ενστάσεων που φτάνουν τα τρία χρόνια.
Η κυρία Λοττίδου σημείωσε ότι ο νόμος αποφεύγει να θέσει περιορισμούς στο χρόνο εξέτασης των αιτήσεων.
Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι, ακόμα και στην εξέταση ενστάσεων για την καταβολή του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος όπου υπάρχει ο, νομοθετικά καθορισμένος, χρόνος των έξι μηνών, αιτητές να αναγκάζονται να προσφύγουν σε Δικαστήρια, αφού δεν τηρείται η προβλεπόμενη προθεσμία.
Η κυρία Λοττίδου στηλίτευσε και την απουσία επαρκούς επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για την πορεία των αιτημάτων τους, αφού οι υπάλληλοι των κυβερνητικών υπηρεσιών δεν απαντούν σε τηλέφωνα ή ηλεκτρονικές επιστολές των αιτητών.
Η υπηρεσία 1450, πρόσθεσε, απλώς πληροφορεί ότι μια αίτηση παραλήφθηκε και εξετάζεται, χωρίς αναφορά σε ποιο στάδιο βρίσκεται η εξέταση.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ
ΠΑΧ/ΜΧ
Τελευταία Ενημέρωση: 30 Μαΐου 2024 - 08:51
https://news.rik.cy/article/2024/5/30/kathustereseis-mekhri-kai-ta-3-khronia-sten-exetase-enstaseon/