Photo by BERTRAND GUAY AFP
Υπομονή συνέστησε στους χιλιάδες πολίτες που απευθύνονται στις εταιρείες για αντικατάσταση των αερόσακων στα οχήματά τους, ο διευθυντής της υπηρεσίας προστασίας του καταναλωτή, Κωνσταντίνος Καραγιώργης.
Σε παρατήρηση ότι οι εταιρίες δεν ανταποκρίνονται στα τηλεφωνήματα του κόσμου, είπε ότι χθες στάλθηκαν χιλιάδες τηλεφωνικά μηνύματα και πως οι εταιρείες κάνουν ότι μπορούν για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Μιλώντας στο Πρωινό Δρομολόγιο, ο κύριος Καραγιώργης κλήθηκε να απαντήσει, για ποιό λόγο ένας πολίτης να πληρώσει προκειμένου να λάβει ενημέρωση εάν πρέπει να αντικατασταθούν οι αερόσακοι στο όχημά του, αφού αυτό έχει γίνει ήδη από το Τμήμα Οδικών Μεταφορών.
Σημείωσε ότι δύο εταιρείες - τα αυτοκίνητα των οποίων καλύπτουν περίπου 70% των οχημάτων που ανακλήθηκαν - ζητούν την καταβολή ενός ποσού ως διοικητικό κόστος.
Ανέφερε, μάλιστα, ότι έρευνα της Υπηρεσίας Προστασίας του Καταναλωτή, κατέδειξε ότι δεν τεκμηριώνεται παράβαση από πλευράς των εταιρειών.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ
EYH/ΜΧ
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2025 - 08:50
https://news.rik.cy/article/2025/2/5/ereuna-uperesias-prostasias-tou-katanalote-den-tekmerionetai-parabase-apo-pleuras-ton-etaireion/