Photo by MEYSAM MIRZADEH / TASNIM NEWS / AFP
Η Τεχεράνη διαμηνύει - πάντως - πως η διαχείριση των Στενών του Ορμούζ δεν θα επιστρέψει ποτέ στην προπολεμική κατάσταση.
Ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν, Μοχάμαντ Μπακέρ Καλιμπάφ, επαίνεσε τις διαπραγματευτικές ομάδες για την άρση του αποκλεισμού με διπλωματικά μέσα, προσθέτοντας - ωστόσο - ότι το καθεστώς των Στενών έχει διαφοροποιηθεί.
Σημείωσε, ακόμη, ότι το Ιράν είναι και θα συνεχίσει να είναι δύσπιστο απέναντι στους Αμερικανούς.
Ο Καλιμπάφ δήλωσε ότι η Τεχεράνη έχει συμφωνήσει να δημιουργήσει γραμμή επικοινωνίας σχετικά με τη διέλευση πλοίων στο Στενό του Ορμούζ, προκειμένου να αποφευχθούν συγκρούσεις και περιστατικά στη στρατηγικής σημασίας θαλάσσια οδό.
Μιλώντας σε κρατικά μέσα ενημέρωσης του Ιράν, ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια των συνομιλιών στην Ελβετία οριστικοποιήθηκε η υπογραφή της συμφωνίας για την απελευθέρωση δώδεκα δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε δεσμευμένα ιρανικά περιουσιακά στοιχεία στο εξωτερικό.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ
ΠΑΣ, ΧΡΥ
Τελευταία Ενημέρωση: 23 Ιουνίου 2026 - 05:52
https://news.rik.cy/article/2026/6/23/tekherane-e-diakheirise-ton-stenon-tou-ormouz-den-tha-epistrepsei-pote-sten-propolemike-katastase/