Σε 24ωρη απεργία κατέρχεται, σήμερα, το ωρομίσθιο κυβερνητικό προσωπικό, αξιώνοντας βελτίωση των απολαβών του.
Διαμαρτύρεται για συνεχή χρονοτριβή από πλευράς του υπουργείου Οικονομικών, να προχωρήσει σε ουσιαστική διαπραγμάτευση για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης για την τριετία 2025-27.
Τα περίπου 9.000 μέλη του ωρομίσθιου κυβερνητικού προσωπικού, ζητούν βελτίωση των μισθών και των υπολοίπων ωφελημάτων τους. Υπογραμμίζουν ότι κάτι τέτοιο είναι καθοριστικής σημασίας, για την διασφάλιση αξιοπρεπούς επιπέδου διαβίωσης.
Οι συντεχνίες ΣΕΚ, ΠΕΟ και ΔΕΟΚ, καλούν την κυβέρνηση να στηρίξει έμπρακτα το ωρομίσθιο προσωπικό της, διαμηνύοντας πως σε αντίθετη περίπτωση τα απεργιακά μέτρα θα κλιμακωθούν.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ
ΧΠ / ΜΑ
Τελευταία Ενημέρωση: 24 Ιουνίου 2026 - 05:25
https://news.rik.cy/article/2026/6/24/se-24ore-apergia-katerkhetai-to-oromisthio-kubernetiko-prosopiko/