Δίωρη συνάντηση με τη Διεύθυνση Ευρώπης του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) είχαν ο υπουργός Οικονομικών Χάρης Γεωργιάδης, η επικεφαλής της Κεντρικής Τράπεζας Χρυστάλλα Γιωρκάτζη και η αντιπροσωπεία της Κύπρου, που παρίστανται στη σύνοδο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στην Ουάσιγκτον.
Όπως μετέδωσε ο απεσταλμένος του ΡΙΚ Πανίκος Χατζηπαναγής, η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα και από πλευράς Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου τονίστηκε πόσο κρίσιμη είναι αυτή η φάση για να διαφυλαχθεί η, εξαιρετικά θετική, πορεία διόρθωσης, όπως σημειώθηκε, της κυπριακής οικονομίας.
Τέθηκε επίσης η ανάγκη υλοποίησης, εντός του 2015, των προνοιών του μνημονίου, με έμφαση στις μεταρρυθμίσεις στον δημόσιο τομέα, την εφαρμογή του Γενικού Σχεδίου Υγείας και τις αποκρατικοποιήσεις.
Επικεφαλής της αντιπροσωπείας του ΔΝΤ ήταν ο αναπληρωτής διευθυντής του τομέα Ευρώπης, Πολ Τόμσεν.
Παρίσταντο, επίσης, η απελθούσα επικεφαλής του κλιμακίου του Ταμείου για την Κύπρο, Ντέλια Βελκουλέσκου και ο νέος επικεφαλής, Μαρκ Λούις.
Σύνταξη: Νίκος Παναγιωτίδης
Πηγή: Πανίκος Χατζηπαναγής
Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 12:51
https://news.rik.cy/el/article/2014/10/10/dnt-diaphulaxe-tes-poreias-diorthoses-tes-kupriakes-oikonomias/