Τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ και Οικολόγοι θεωρούν ότι είναι πλέον επάναγκες να ασκηθούν πιέσεις στην κυβέρνηση για επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου.
Σε κοινή συνάντηση που έγινε με πρωτοβουλία του ΔΗΚΟ αποφασίστηκε να εγγραφεί το θέμα στην επιτροπή Οικονομικών της Βουλής.
Ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ και πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής Νικόλας Παπαδόπουλος δήλωσε ότι υπάρχει η δυνατότητα αλλά και η ανάγκη επαναδιαπραγμάτευσης του Μνημονίου.
Το Μνημόνιο, πρόσθεσε, αλλάζει και έχει γίνει χειρότερο.
Ο αναπληρωτής κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΑΚΕΛ Σταύρος Ευαγόρου είπε ότι τα κόμματα θα ασκήσουν πιέσεις για επαναδιαπραγμάτευση ενώ σημείωσε ότι η προσπάθεια είναι να δημιουργηθεί ένα εθνικό πλαίσιο επαναδιαπραγμάτευσης του Μνημονίου.
Ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας των Οικολόγων Άδωνης Γιάγκου είπε ότι το Κίνημα συμφωνεί με την εγγραφή του θέματος στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής αλλά πρόσθεσε θα πρέπει να συνδιαστεί με το θέμα της εξυγίανσης και της τιμωρίας των ενόχων για την καταστροφή της οικονομίας.
Σύνταξη: Εύη Μουρούζη
Πηγή: Νίκος Κέττηρος
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:10
https://news.rik.cy/el/article/2014/10/3/epanadiapragmateuse-tou-mnemoniou-zeta-epitaktika-e-antipoliteuse/