H μόνη έγνοια της κυβέρνησης και του ΔΗΣΥ, είναι ο έλεγχος των τραπεζών, δήλωσε ο Πρόεδρος του Δήκο Νικόλας Παπαδόπουλος.
Μιλώντας στην εκπομπή του Τρίτου, "Πρωινό Δρομολόγιο", ο κύριος Παπαδόπουλος ανέφερε ότι η κυβέρνηση και ο Δησύ ελέγχουν ήδη τον Συνεργατισμό και την Ελληνική Τράπεζα, και θέλουν να ελέγχουν, μαζί με τους μετόχους και την Τράπεζα Κύπρου.
Αυτό, είπε, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι στο νέο διοικητικό συμβούλιο θα μείνουν μόνο αυτοί που είναι πελάτες του δικηγορικού γραφείου του Προέδρου Αναστασιάδη, ενώ εκπαραθυρώθηκαν οι σύμβουλοι που εκπροσωπούν τα ταμεία προνοίας τα οποία έχουν υποστεί κουρεμα.
Ο βουλευτής του Δησύ Μάριος Μαυρίδης απέρριψε τη θέση του Νικόλα Παπαδόπουλου. Μιλώντας επίσης στο Πρωινό Δρομολόγο ο κύριος Μαυρίδης είπε ότι οι μέτοχοι της Τράπεζας Κύπρου είναι ξένοι, και είναι αυτοί που διορίζουν τα συμβούλιά τους και ελέγχουν την τράπεζα.
Σύνταξη: Νίκος Κέττηρος
Πηγή: ΡΙΚ
Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 13:13
https://news.rik.cy/el/article/2014/10/7/sto-ds-tes-trapezas-kuprou-pelates-tou-nikou-anastasiade/