Η Λευκωσία προωθεί απρόσκοπτα τους σχεδιασμούς για αξιοποίηση των υδρογονανθράκων στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Κυπριακής Δημοκρατίας, χωρίς να επηρεάζεται από τις τουρκικές προκλήσεις, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας Γιώργος Λακκοτρύπης.
Ενδεικτικό τούτου, τόνισε, είναι και το γεγονός ότι, ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η τουρκική προκλητικότητα, εκπρόσωποι της αμερικανικής Νομπλ επισκέφθηκαν τη Λευκωσία και παρουσίασαν στο Υπουργείο Ενέργειας τις προτάσεις της εταιρείας για αξιοποίηση του κοιτάσματος «Αφροδίτη».
Μιλώντας στο Πρωινό Δρομολόγιο από το Μιλάνο της Ιταλίας, όπου συμμετείχε στην άτυπη σύνοδο των Υπουργών Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο κ. Λακκοτρύπης είπε ότι είχε την ευκαιρία να ενημερώσει την ιταλική Προεδρία και τους Ευρωπαίους ομολόγους του για τις ενέργειες της Άγκυρας. Είπε ότι Ιταλός ομόλογός του και προεδρεύων της συνόδου, εξέφρασε στήριξη στην άσκηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κύπρου εντός της ΑΟΖ της, επισημαίνοντας ότι στην «Ένι», που διεξάγει γεώτρηση στο κοίτασμα «Ονασαγόρας», υπάρχει ιταλική κρατική συμμετοχή. Πρόσθεσε ότι, μετά και τα διαβήματα της Κυπριακής Δημοκρατίας, η επίσημη αντίδραση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις τουρκικές προκλήσεις αναμένεται να ξεδιπλωθεί σύντομα.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Γιώργος Λακκοτρύπης τόνισε ότι τα κυπριακά κοιτάσματα είναι και ευρωπαϊκά και η αξιοποίησή τους θα μπορούσε να συμβάλει καθοριστικά στην ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης, ειδικά τώρα που αναζητούνται εναλλακτικοί τρόποι διοχέτευσης ενεργειακών πόρων.
{mp3}lakkotrypis{/mp3}
Σύνταξη: Σταυρούλα Στεργίδου
Πηγή: Τρίτο
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:11
https://news.rik.cy/el/article/2014/10/8/lakkotrupes-aproskopta-oi-energeiakoi-skhediasmoi-2281386/