Έκτακτο σχέδιο κατάρτισης Εργαζομένων στην ξενοδοχειακή βιομηχανία που έχει ως στόχο την επέκταση της τουριστικής περιόδου κατά τη διάρκεια του χειμώνα ενέκρινε σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο.
Η Υπουργός Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων κα Ζέτα Αιμιλιανίδου σε δηλώσεις , μετά τη λήξη της συνεδρίας του Υπουργικού Συμβουλίου, είπε ότι όσοι υπάλληλοι βρίσκονται σε ανεργιακό επίδομα συνεχίζουν να το λαμβάνουν και ταυτόχρονα θα απασχολούνται στα ξενοδοχεία τα οποία θα τους καταβάλλουν το υπόλοιπο ποσό του μισθού τους.
Επιπρόσθετα έχει αποφασιστεί ότι για οποιαδήποτε Σχέδια της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού δεν θα απαιτείται από οποιεσδήποτε επιχειρήσεις να προσκομίζουν βεβαιώσεις για καταβολή των υποχρεώσεων τους στο Φόρο Προστιθέμενης Αξίας και στις Κοινωνικές Ασφαλίσεις, έτσι ώστε να βοηθηθούν επιχειρήσεις και άνεργοι να ενταχθούν στα Σχέδια της Αρχής.
Αυτό το σχέδιο έγινε και πέρσι, είπε, αλλά δεν υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση αφού τα περισσότερα ξενοδοχεία ήταν κλειστά. Τώρα όμως είπε το Υπουργείο Εργασίας και το Υπουργικό Συμβούλιο έχουν βοηθήσει για να παραμείνουν ανοικτά λόγω της επέκτασης της τουριστικής περιόδου. Πρόσθεσε ότι είναι κάτι που έχουν ζητήσει και φέτος οι ξενοδόχοι και αυτό είναι προς όφελος της τουριστικής βιομηχανίας και των υπαλλήλων οι οποίοι βρίσκονται σε ανεργιακό επίδομα.
ΑΝΕΡΓΙΑ
Ερωτηθείσα για την ανεργία είπε ότι τώρα βρισκόμαστε στον έκτο μήνα όπου σημειώνεται συνεχόμενη μείωση των ανέργων, με βάση τα στοιχεία για τους εγγεγραμμένους άνεργους, τα στοιχεία της Eurostat καθώς και τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας από έρευνα για το εργατικό δυναμικό. Σίγουρα, πρόσθεσε, χρειάζονται πολλές ακόμη προσπάθειες, χρειάζεται ανάπτυξη, επανεκκίνηση της οικονομίας ώστε να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας για να μπορέσει να φτάσει η ανεργία σε αποδεκτά επίπεδα. Η Κυβέρνηση, κατέληξε, δεν αρκείται στη μείωση αλλά προσπαθεί με όλες τις δυνάμεις της να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας.
Επιμέλεια : Στέλλα Ολυμπίου
Πηγή: Προεδρικό Μέγαρο
Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 11:01
https://news.rik.cy/el/article/2014/11/12/touristike-periodo-kai-to-kheimona-apophasise-to-upourgiko-1106398/