Με την κατάθεση τροποποιητικού νομοσχεδίου στη Βουλή, η κυβέρνηση υλοποιεί την εξαγγελία της υπουργού Εργασίας Ζέτας Αιμιλιανίδου, για αναδρομική καταβολή του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος (ΕΕΕ), λόγω της καθυστέρησης που παρατηρείται στην εξέταση των αιτήσεων.
Το νομοσχέδιο προβλέπει ότι:
- Για δικαιούχους των οποίων οι αιτήσεις υποβλήθηκαν μέχρι 31 Αυγούστου, το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα θα καταβάλλεται αναδρομικά από την 1η Οκτωβρίου.
- Από την 1η Νοεμβρίου, θα καταβάλλεται το εισόδημα για αιτήσεις που υποβλήθηκαν μέχρι 30 Σεπτεμβρίου.
- Για αιτήσεις που υποβλήθηκαν ή θα υποβληθούν τους επόμενους μήνες, ανεξάρτητα από την ημερομηνία έγκρισης της αίτησης, το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα θα καταβάλλεται από την πρώτη ημέρα του δεύτερου μήνα που ακολουθεί.
Ο αιτητής, σύμφωνα με τον νόμο, πρέπει να υποβάλλει τα απαραίτητα στοιχεία εντός ενός μηνός, από την ημέρα που του ζητήθηκαν.
Μέχρι σήμερα, έχουν υποβληθεί γύρω στις 70.000 αιτήσεις και οι αρμόδιες υπηρεσίες εξετάζουν γύρω τις 400 καθημερινώς.
Σύνταξη: Στέλιος Κρέουζος
Πηγή: Νίκος Σχίζας, Τηλεόραση ΡΙΚ
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:13
https://news.rik.cy/el/article/2014/11/30/tropopoietiko-nomoskhedio-gia-anadromike-katabole-eee-2271620/