Έντονη αντίδραση σε ενδεχόμενη φορολόγηση του εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων εκφράζουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ΣΕΚ και ΠΕΟ.
Εκπρόσωποι των συντεχνιών με δηλώσεις στο Πρωϊνό Δρομολόγιο εξέφρασαν επίσης ανησυχία για το ενδεχόμενο να επεκταθεί και στα Ταμεία Προνοίας.
Ο Γενικός Γραμματέας της ΟΗΟ ΣΕΚ Ανδρέας Ηλία διευκρίνισε ότι μέρος του εφάπαξ ήδη φορολογείται από την πρώτη πρώτου του 2013.
Ανέφερε επίσης ότι δεν υπάρχει στο μνημόνιο όρος για φορολόγηση όλου του ποσού και κάλεσε τον υπουργό Οικονομικών να ξεκαθαρίσει αμέσως το θέμα.
Η αβεβαιότητα που δημιουργείται προκαλεί αναστάτωση στους εργαζόμενους τόνισε προσθέτοντας ότι η συντεχνία τάσσεται ενάντια σε μια τέτοια προοπτική και θα παλέψει γι΄αυτό.
{mp3}SEK{/mp3}
Εξάλλου, ο Γενικός Γραμματέας της ΣΥΔΗΚΕΚ ΠΕΟ Αντώνης Νεοφύτου επέκρινε την κυβέρνηση για σκοπιμότητα προσθέτοντας ότι οι δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών για φορολόγηση του εφάπαξ δεν είναι τυχαίες.
Είπε επίσης ότι η κυβέρνηση συνεχίζει τη στόχευση των εργαζομένων ενώ τα κέρδη των επιχειρηματιών έχουν αυξηθεί παρά την κρίση.
Ο κύριος Νεοφύτου επέκρινε την κυβέρνηση ότι προχωρεί χωρίς κανέναν διάλογο στην αναθεώρηση των μισθών του δημόσιου τομέα και πρόσθεσε ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να αντιδράσουν.
{mp3}PEO{/mp3}
Μιλώντας επίσης στο Πρωϊνό Δρομολόγιο, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Αστυνομίας Ανδρέας Συμεού δήλωσε ότι υπάρχει αναστάτωση στο αστυνομικό σώμα, σε ότι αφορά ενδεχόμενη φορολόγηση του εφάπαξ. Μαζί με την ΠΑΣΥΔΥ έίπε, αναμένουν να δουν αν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο και αναλόγως θα ληφθούν αποφάσεις.
Το εφάπαξ, τόνισε, είναι το τελευταίο ανάχωμα για τους αστυνομικούς. Είναι τα δεδουλευμένα τους επί δεκάδες χρόνια, κατέληξε και δεν θα επιτραπεί σε κανένα να το πειράξει.
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ
Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 16:29
https://news.rik.cy/el/article/2014/9/10/anesukhies-suntekhnion-gia-endekhomene-phorologese-tou-ephapax-ton-demosion-8305548/