Εν μέσω των έντονων διαμαρτυριών των συνδικαλιστικών οργανώσεων θα αρχίσει σε λίγο η συνεδρία του υπουργικού συμβουλίου. Ως γνωστό οι συνδικαλιστικές οργανώσεις εξήγγειλαν απεργιακές κινητοποιήσεις για την ερχόμενη Παρασκευή. Η Πασυδύ, η Οέλμεκ και άλλοι κλάδοι του δημοσίου θα κατέλθουν σε εικοσιτετράωρη απεργία. Τα μέλη της Σηδηκέκ Πεό θα κατέλθουν σε δωδεκάωρη στάση εργασίας και τα μέλη της ΟΗΟ ΣΕΚ σε τρίωρη.
Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ζητούν πλήρες ξεκαθάρισμα των προθέσεων της κυβέρνησης για το θέμα του εφάπαξ.
Ο Γενικός Γραμματέας της ΠΕΟ Πάμπης Κυρίτσης δήλωσε στο πρωινό δρομολόγιο ότι ο μόνος τροπος για εκτόνωση της κρίσης είναι να ανακαλέσει η κυβέρνηση τις σκέψεις για φορολόγηση του εφαπαξ, να διαβεβαιώσει ότι ισχύουν τα συμφωνηθέντα, και ότι δεν έχει συνάψει οποιεσδήποτε μυστικές συμφωνίες με την Τρόϊκα. Για τις πληροφορίες περί σκέψεων για την καταβολή του εφάπαξ σε πέντε δόσεις, είπε ότι πρόκειται για παιγνίδι της κυβέρνησης και ότι η ΠΕΟ δεν πρόκειται να το παίξει.
{mp3}PEO{/mp3}
Εξάλλου ο Γενικός Γραμματέας της ΣΕΚ Νίκος Μωϋσέως δήλωσε στην ίδια εκπομπή του ΡΙΚ ότι ενδεχόμενο καταβολής του εφάπαξ σε δόσεις δεν αφορά τους ημικρατικούς οργανισμούς, αφού δεν καταβάλλεται από το κράτος αλλά από τα Ταμεία συντάξεως που διαθέτουν. Είπε επίσης ότι αν το υπουργικό συμβούλιο εξαγγείλει σήμερα ότι δεν τίθεται θέμα φορολόγησης του εφάπαξ δεν θα γίνει η απεργια. Ο κύριος Μωϋσέως απέρριψε τη θέση ότι η μή φορολόγηση του εφάπαξ αποτελεί στρέβλωση.
{mp3}SEK{/mp3}
Υπέρ της φορολόγησης του εφάπαξ τάσσεται το ΚΕΒΕ. Μιλώντας στο Πρωινό Δρομολόγιο ο Γενικός Γραμματέας του ΚΕΒΕ Μάριος Τσιακκής, δήλωσε, ότι το εφάπαξ έπρεπε να φορολογείται αφού προέρχεται από εισφορες μονομερώς του κράτους. Η φορολογησή του, ανέφερε, θα ήταν μια δίκαιη ενέργεια έναντι των ανθρώπων που δεν το λαμβάνουν.
Σύνταξη : Αλκης Αντρέου, Στέλιος Κρέουζος
Πηγή: ΡΙΚ
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:09
https://news.rik.cy/el/article/2014/9/16/sto-upourgiko-to-thema-ephapax/