Επέκταση της εισφοράς 1,5% για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που καταβάλλουν οι δημόσιοι υπάλληλοι και στους εργαζόμενους των ημικρατικών οργανισμών, ενόψει και της εφαρμογής του ΓΕΣΥ, προωθεί η κυβέρνηση.
Κυβερνητική πηγή, που επικαλείται το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων, ανέφερε ότι το Υπουργείο Οικονομικών πρόκειται να προωθήσει την εν λόγω ρύθμιση στο πλαίσιο του κρατικού προϋπολογισμού για το 2015 και στο πλαίσιο της λογικής ότι όλοι θα πρέπει να πληρώνουν για κάτι το οποίο απολαμβάνουν.
Όπως εξήγησε, σήμερα πληρώνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά όχι οι εργαζόμενοι στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Παράλληλα, η ίδια πηγή αποκάλυψε στο Κυπέ, ότι πρόθεση της Κυβέρνησης είναι όπως τόσο ο προϋπολογισμός του 2015 όσο και αυτός του 2016 προβλέπουν αυξημένες δαπάνες, οι οποίες ωστόσο θα κινούνται στο πλαίσιο των δυνατοτήτων του κράτους. Δηλαδή, εξήγησε, «δεν θα έχουμε προϋπολογισμούς λιτότητας».
Την ίδια στιγμή, η κυβερνητική πηγή τόνιζε ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν νέες περικοπές μισθών και ωφελημάτων, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι οι περικοπές που ψηφίστηκαν το 2011 από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν υπάρχει πρόθεση να αλλάξουν. Δηλαδή, η οριζόντια περικοπή 3% και οι κλιμακωτές περικοπές ανάλογα με τους μισθούς.
Σύνταξη: Νίκος Κέττηρος
Πηγή: ΚΥΠΕ
Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 16:12
https://news.rik.cy/el/article/2014/9/17/eisphora-15-gia-iatropharmakeutike-kai-apo-tous-upallelous-emikratikon/