Η κοινοπραξία ENI/KOGAS αρχίζει στα αμέσως επόμενα 24ωρα το πρόγραμμά της για ερευνητικές γεωτρήσεις στα τεμάχια 2, 3 και 9 της κυπριακής ΑΟΖ, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, Γιώργος Λακκοτρύπης.
Σε ομιλία στη Γενική Συνέλευση του ΕΒΕ Λάρνακας, ο υπουργός Ενέργειας αναφέρθηκε στο θέμα της χρήσης του λιμανιού Λάρνακας για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων αυτών. Είπε ότι «δεν συγκρούεται με την προτιθέμενη ανάπτυξη της μαρίνας Λάρνακας και συναφής είναι η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, ημερομηνίας 30 Ιουλίου 2014, που αναφέρει ότι η Αρχή Λιμένων Κύπρου, με τη λήξη των αδειών παραχώρησης χρήσης των χώρων και εν πάση περιπτώσει σε περίοδο που δεν θα υπερβαίνει τους 26 μήνες, θα παραχωρήσει σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της εξόρυξης υδρογονανθράκων εναλλακτικούς χώρους στο λιμάνι Λεμεσού».
Ο υπουργός Ενέργειας είπε ότι «η Κυβέρνηση, εν μέσω των δύσκολων συνθηκών που διανύουμε, συνεχίζει με αμείωτη ένταση τις προσπάθειες για προώθηση της Κύπρου ως ασφαλούς επενδυτικού προορισμού και αξιόπιστου επιχειρηματικού κέντρου δραστηριοποίησης ξένων εταιρειών».
Σημείωσε ότι «ιδιαίτερα μετά την ανακάλυψη υδρογονανθράκων εντός της ΑΟΖ της Κυπριακής Δημοκρατίας, οι ξένοι επενδυτές άρχισαν να επιδεικνύουν μεγάλο ενδιαφέρον για επενδύσεις στον τόπο μας και πρέπει απαραίτητα να απλοποιήσουμε τις διαδικασίες μας για να τους διευκολύνουμε -Κύπριους και ξένους- στην υλοποίηση των έργων τους».
Ο κ. Λακκοτρύπης είπε ότι «ήδη οι ενέργειές μας φαίνεται να έχουν φέρει τα πρώτα χειροπιαστά αποτελέσματα, αφού από τον Ιούνιο μέχρι τον Αύγουστο του 2014, οι εγγραφές νέων εταιρειών αυξήθηκαν κατά 13%».
Πηγή: ΚΥΠΕ
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:10
https://news.rik.cy/el/article/2014/9/22/enikogas-pianei-douleia-mesa-ste-bdomada-1738708/