Η έναρξη των γεωτρήσεων στα τεμάχια 2,3 και 9 της κυπριακής ΑΟΖ, από την κοινοπραξία ENI/KOGAS, αρχίζει πολύ σύντομα.
Οπως δήλωσε ο Υπουργός Ενέργειας Γιώργος Λακκοτρύπης, χθες εκδόθηκε `navtex` (προειδοποίηση πλοήγησης) στο οποίο έχουν δεσμευθεί κάποιες περιοχές στα συγκεκριμένα τεμάχια.
Το πρόγραμμα των γεωτρήσεων θα διαρκέσει 12 – 18 μήνες ανάλογα με τα ευρήματα, και η κάθε γεώτρηση θα είναι διάρκειας περίπου 80 ημερών.
Το βάθος θα είναι περίπου 5 με 5,5 χιλιάδες μέτρα και θα γίνουν τουλάχιστον 4 γεωτρήσεις.
Συντάκτης: Νίκος Κέττηρος
Πηγή: Κυπέ
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:09
https://news.rik.cy/el/article/2014/9/4/ekdotheke-navtex-gia-geotreseis-apo-ten-eni-kogas-2525176/