Λάβρος ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος για τους λόγους που οδήγησαν στο κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών.
Σε δηλώσεις του, ανέφερε ότι οι Κυπριακές Αερογραμμές έπασχαν προ πολλού και οι αποφάσεις έπρεπε να είχαν ληφθεί πριν από είκοσι-πέντε χρόνια.
Ο Αρχιεπίσκοπος επέρριψε ευθύνες σε όλες τις κυβερνήσεις, τις Διευθύνσεις των Κυπριακών Αερογραμμών, και στους εργαζομένους.
Ανέφερε ότι οι υπάλληλοι ήταν υπέρ διπλάσιοι, και ενώ γνώριζαν ότι δεν είχαν όλοι δουλειά να κάνουν, ήθελαν τους μισθούς τους.
Ωστόσο, είπε ότι λυπάται γιατί οι εργαζόμενοι έχασαν τις δουλειές τους.
Εξέφρασε την ελπίδα η κυβέρνηση να προσλάβει εκείνους τους εργαζομένους που χρειάζεται, όχι τους ημετέρους αλλά τους καλούς, στην νέα εταιρεία που θα δημιουργήσει.
Ο Μακαριώτατος ανέφερε ότι οι εργαζόμενοι των Κυπριακών Αερογραμμών μπορούν να μεταφερθούν σε άλλες υπηρεσίες, ώστε να έχουν όλοι δουλειά.
Είπε ακόμα ότι και στην Αρχιεπισκοπή υπάρχουν περισσότεροι υπάλληλοι και ότι ο ίδιος δεν προχωρεί σε νέες προσλήψεις, ενώ ενθαρρύνει τους υπαλλήλους να αφυπηρετήσουν πρόωρα με αποζημιώσεις.
Σύνταξη: Στεφανία Σάββα
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:15
https://news.rik.cy/el/article/2015/1/11/ka-ta-epsale-se-olous-o-arkhiepiskopos-gia-to-kleisimo/