Ο υπουργός Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης διαβεβαίωσε ότι δεν πρέπει να υπάρχει καμιά ανησυχία σε ότι αφορά τα θέματα ασφάλειας από την ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών στο λιμάνι της Λεμεσού.
Για την ασφάλεια του κράτους και των υποδομών του, τόνισε, υπεύθυνο είναι το κράτος.
Σημείωσε δε ότι δεν τίθεται θέμα να δοθούν σε ιδιώτη τομείς που σχετίζονται με θέματα ασφάλειας.
Ο κύριος Δημητριάδης δήλωσε ακόμα ότι η διαδικασία με τους συμβούλους, τους οποίους χαρακτήρισε εξαιρετικούς και έμπειρους θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Ξεκαθάρισε παράλληλα ότι δεν πρόκειται για πώληση αλλά για ανάθεση εργασιών σε στρατηγικό επενδυτή με στόχο την αύξηση του κύκλου εργασιών και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Πρόκειται, εξήγησε, για αυτό που αποκαλούμε επιπρόσθετη αξία για την οικονομία.
Για τις υπηρεσίες που θα δοθούν σε ιδιώτες, είπε ότι έχει ετοιμαστεί σε συνεργασία με τους συμβούλους προσχέδιο αλλά δεν έχει αποφασιστεί ποιοι χώροι του λιμανιού και ποιες υπηρεσίες θα δοθούν, πράγμα είπε, που θα γίνει σύντομα.
Ο κύριος Δημητριάδης μιλούσε στη διάρκεια επίσκεψης στο Τμήμα Εμπορικής Ναυτιλίας στο πλαίσιο περιοδείας του σε τμήματα του Υπουργείου Συγκοινωνιών.
Αναφορικά με τη ναυτιλία, είπε ότι δεν έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση και είναι ζωτικής σημασίας γιατί συνεισφέρει 7% στο ΑΕΠ. Ως εκ τούτου, κατέληξε, πρέπει να ξεπεραστούν τα προβλήματα γραφειοκρατίας προκειμένου το Τμήμα να γίνει πιο ευέλικτο και αποτελεσματικό για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό.
Σύνταξη: Εύη Μουρούζη
Πηγή: Σωτηρούλα Χριστοφίδου
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:15
https://news.rik.cy/el/article/2015/1/23/kratikes-diabebaioseis-gia-ten-asphaleia-ton-limanion/