Αναστέλλεται έως τις 2 Μαρτίου, η εφαρμογή του Νόμου για τις εκποιήσεις.
Έπειτα από μακρά και έντονη συζήτηση, η Ολομέλεια της Βουλής ενέκρινε την πρόταση νόμου του ΔΗΚΟ και της ΕΔΕΚ, με 27 ψήφους υπέρ και 18 εναντίον.
Υπέρ τάχθηκαν το ΑΚΕΛ, το ΔΗΚΟ, η ΕΔΕΚ, το ΕΥΡΩΚΟ, οι Οικολόγοι και η Συμμαχία Πολιτών, καθώς και ο ανεξάρτητος βουλευτής Ζαχαρίας Κουλίας, ενώ εναντίον μόνο ο ΔΗΣΥ.
Αρνητικότατη και χωρίς οποιαδήποτε προστιθέμενη αξία, θεωρεί η κυβέρνηση την απόφαση της Βουλής για αναστολή του Νόμου για τις εκποιήσεις.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Νίκος Χριστοδουλίδης, μιλώντας στο κεντρικό τηλεοπτικό δελτίο ειδήσεων του ΡΙΚ, είπε ότι η κυβέρνηση θα αξιολογήσει τη νέα απόφαση της Βουλής και σύντομα θα ανακοινώσει πώς σκοπεύει να κινηθεί.
Τόνισε πάντως ότι η προσπάθεια που καταβάλλεται για ανάκαμψη της οικονομίας θα συνεχιστεί με τη βοήθεια του κυπριακού λαού, διότι, όπως ανέφερε, είναι κάτι που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και καιρό.
Σύνταξη: Μαρία Βρυωνίδου, Παναγιώτης Πανταζής
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚ, Τηλεόραση ΡΙΚ
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:16
https://news.rik.cy/el/article/2015/1/29/nea-anastole-nomou-ekpoieseon-antidrase-kuberneses-9499882/