Καφές: Αποτρέπει την επαναπρόσληψη περιττών κιλών

Αν το να χάσει κανείς μερικά κιλά είναι δύσκολο, δυσκολότερο αποδεικνύεται να καταφέρει να μην τα ξαναπάρει. Και σ’ αυτή τη μάχη ο καφές αποδεικνύεται ένας ανέλπιστος σύμμαχος, καθώς μπορεί να αποτρέψει την επαναπρόσληψη των απολεσθέντων κιλών.

Αυτό υποστηρίζουν ερευνητές από την Ιατρική Σχολή του Ανόβερο στη Γερμανία, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο European Journal of Clinical Nutrition.

Οι επιστήμονες λένε ότι η τακτική κατανάλωση δύο έως τεσσάρων φλιτζανιών καφέ μπορεί να βοηθήσουν τον οργανισμό να αντισταθεί στην σταδιακή επαναπρόσληψη των περιττών κιλών που έχουν χάσει. Ενώ την ίδια επίδραση φαίνεται να έχουν και άλλα ροφήματα, πλούσια σε καφεΐνη.

Οι ειδικοί μελέτησαν τις συνήθειες κατανάλωσης καφέ 494 ανδρών και γυναικών που είχαν πάρει μέρος σε μελέτη απώλειας βάρους. Όσοι κατάφερναν να χάσουν βάρος, έπιναν κατά μέσο όρο δύο με τέσσερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα, συγκριτικά όσους δεν είχαν χάσει κιλά ή είχαν χάσει αλλά τα είχαν ξαναπάρει στη συνέχεια.

Οι ερευνητές εξηγούν ότι η καφεΐνη είναι γνωστό ότι ενισχύει τη καθημερινή δαπάνη ενέργειας κατά 5% περίπου. Άρα, η κατανάλωση δύο έως τεσσάρων ροφημάτων πλούσιων σε καφεΐνη μπορεί να συντελέσει στη μη επαναπρόσληψη των περιττών κιλών.

«Επίσης, οι λάτρεις του καφέ είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος, από εκείνους που έπιναν ελάχιστη ή καθόλου καφεΐνη. Και αυτό τεκμηριώνεται από το γεγονός ότι η αυξημένη πρόσληψη καφεΐνης έχει ήδη αποδειχθεί ότι συμβάλλει στην απώλεια βάρους και τώρα η μελέτη δείχνει ότι λειτουργική και ως ασπίδα ενάντια στην επαναπρόσληψη των περιττών κιλών» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Πηγή: in.gr

Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 05:08

Τελευταιες Ειδησεις

13 Ιουνίου
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
22:00
Διαμαρτυρίες στην Αλβανία κατά του τουριστικού έργου του γαμπρού του Τραμπ
21:21
Greek Basketball League: Πρωταθλητής για 16η φορά στην ιστορία του ο Ολυμπιακός
20:50
Τραγωδία στην άσφαλτο με θύμα 23χρονο μοτοσικλετιστή
20:33
Τραμπ: Αύριο θα υπογραφεί συμφωνία με το Ιράν
19:25
Μειωμένες κατά 6% οι τιμές του πετρελαίου διεθνώς
18:53
Δεξαμενόπλοιο επλήγη στα ανοικτά των ακτών του Ομάν
18:30
Γιασεμίδης για αύξηση επιτοκίων: Μικρή η επίπτωση στους δανειολήπτες
18:08
Στις 4 Ιουλίου θα αρχίσει η κηδεία του Αλί Χαμενεΐ στην Τεχεράνη
16:36
Τμήμα Μετεωρολογίας - 3ο Δελτίο Καιρού 13/06/26
16:22
Αυξημένη τροχαία κίνηση στον δρόμο Προδρόμου - Κύκκου λόγω Φεστιβάλ Κερασιού
15:41
Έρευνα για απόδραση του 17χρονου διέταξε ο Αρχηγός Αστυνομίας - Σε διαθεσιμότητα αστυνομικός
15:15
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.