Αλκοόλ: Παράγοντας Παχυσαρκίας

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι όταν καταναλώνουμε αλκοόλ την επόμενη μέρα το σώμα μας είναι πρησμένο και δεν χωράμε στα ρούχα μας. Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι το αλκοόλ παχαίνει και μάλιστα πολύ.

Γι' αυτό μελέτησαν το πόσο πρέπει να πίνουμε για να μην πάρουμε κιλά. Η μελέτη έγινε στο πανεπιστήμιο του Τέξας όπου μελετήθηκε η σχέση μεταξύ κατανάλωσης αλκοόλ και παχυσαρκίας με βάση τα στοιχεία από 8.236 άτομα, μη καπνιστές. Οι συμμετέχοντες απάντησαν σε ερωτηματολόγια αναφορικά με την κατανάλωση αλκοόλ ενώ εξετάστηκαν για το τι ύψος και βάρος έχουν.

Στη συνέχεια οι ειδικοί υπολόγισαν το Δείκτη Μάζας Σώματος του καθενός. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης το 46% έπινε κατά μέσο όρο ένα ποτό το μήνα. Όσοι κατανάλωναν από τέσσερα και πάνω ποτά ημερησίως ήταν αυτοί που έκαναν υπερκατανάλωση αλκοόλ. Όσοι έπιναν ένα ποτό την ημέρα είχαν 54% λιγότερες πιθανότητες παχυσαρκίας.

Το ίδιο ποσοστό παρατηρήθηκε και για όσους έπιναν δυο ποτά ημερησίως. Αντίθετα, όσοι έπιναν από τέσσερα και πάνω ημερησίως είχαν 46% περισσότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκοι.

Οι επιστήμονες σημειώνουν ότι η υπερκατανάλωση συμβάλει στην παχυσαρκία. Όμως η ήπια κατανάλωση αλκοόλ, 1-2 ποτά την ημέρα, γνωρίζουμε ότι κάνει καλό στην καρδιά, αλλά δεν γνωρίζουμε αν σχετίζεται με την παχυσαρκία. Για να έχουμε ασφαλή αποτελέσματα, θα πρέπει να γίνει πιο αναλυτική έρευνα, ώστε να διευκρινιστούν οι βιολογικοί μηχανισμοί επίδρασης της μέτριας κατανάλωσης αλκοόλ στο βάρος σώματος.

Πηγή: naftemporiki.gr

Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 04:43

Τελευταιες Ειδησεις

13 Ιουνίου
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
22:00
Διαμαρτυρίες στην Αλβανία κατά του τουριστικού έργου του γαμπρού του Τραμπ
21:21
Greek Basketball League: Πρωταθλητής για 16η φορά στην ιστορία του ο Ολυμπιακός
20:50
Τραγωδία στην άσφαλτο με θύμα 23χρονο μοτοσικλετιστή
20:33
Τραμπ: Αύριο θα υπογραφεί συμφωνία με το Ιράν
19:25
Μειωμένες κατά 6% οι τιμές του πετρελαίου διεθνώς
18:53
Δεξαμενόπλοιο επλήγη στα ανοικτά των ακτών του Ομάν
18:30
Γιασεμίδης για αύξηση επιτοκίων: Μικρή η επίπτωση στους δανειολήπτες
18:08
Στις 4 Ιουλίου θα αρχίσει η κηδεία του Αλί Χαμενεΐ στην Τεχεράνη
16:36
Τμήμα Μετεωρολογίας - 3ο Δελτίο Καιρού 13/06/26
16:22
Αυξημένη τροχαία κίνηση στον δρόμο Προδρόμου - Κύκκου λόγω Φεστιβάλ Κερασιού
15:41
Έρευνα για απόδραση του 17χρονου διέταξε ο Αρχηγός Αστυνομίας - Σε διαθεσιμότητα αστυνομικός
15:15
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.