Προτιμήστε δίαιτες χαμηλών λιπαρών αντί μειωμένων υδατανθράκων

Οι δίαιτες που δίνουν έμφαση στη μείωση των λιπών, φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά την απώλεια βάρους, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, σε σχέση με εκείνες που εστιάζουν στην περικοπή των υδατανθράκων, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας των ΗΠΑ, με επικεφαλής τον δρα Κέβιν Χολ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό βιολογίας «Cell Metabolism» (Μεταβολισμός Κυττάρου), σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς, πειραματίσθηκαν σε μια κλινική με 19 εθελοντές παχύσαρκους ανθρώπους, οι οποίοι ξεκίνησαν με ημερήσια κατανάλωση 2.500 θερμίδων.

Στη συνέχεια και για μια περίοδο δύο εβδομάδων, οι συμμετέχοντες έπρεπε να μειώσουν την κατανάλωση θερμίδων κατά το ένα τρίτο, μέσω μείωσης είτε των λιπών είτε των υδατανθράκων. Η σύγκριση έδειξε ότι η πρώτη μέθοδος υπερτερεί, καθώς όσοι μείωσαν τα λίπη στη διατροφή τους, έχασαν κατά μέσο όρο 463 γραμμάρια σωματικού λίπους συνολικά ή 89 γραμμάρια ημερησίως, ενώ όσοι μείωσαν τους υδατάνθρακες, έχασαν μόνο 245 γραμμάρια συνολικά ή 53 γραμμάρια τη μέρα (περίπου 80% λιγότερο).

«Δεν υπάρχει κανένας μεταβολικός λόγος να διαλέξει κάποιος μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων», δήλωσε ο Κέβιν Χολ. Είχε υποστηριχθεί παλαιότερα ότι ο περιορισμός των υδατανθράκων είναι προτιμότερος από μεταβολική άποψη για το αδυνάτισμα, αλλά η νέα μελέτη δεν επιβεβαιώνει κάτι τέτοιο, αντίθετα μάλλον απομυθοποιεί αυτή την άποψη.
Παγκοσμίως περίπου 1,9 δισεκατομμύρια άνθρωποι είναι υπέρβαροι και παχύσαρκοι, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, με συνέπεια να αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο για καρδιοπάθεια, καρκίνο, διαβήτη και άλλες παθήσεις.

Πηγή: ΑΠΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 06:59

Τελευταιες Ειδησεις

13 Ιουνίου
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
22:00
Διαμαρτυρίες στην Αλβανία κατά του τουριστικού έργου του γαμπρού του Τραμπ
21:21
Greek Basketball League: Πρωταθλητής για 16η φορά στην ιστορία του ο Ολυμπιακός
20:50
Τραγωδία στην άσφαλτο με θύμα 23χρονο μοτοσικλετιστή
20:33
Τραμπ: Αύριο θα υπογραφεί συμφωνία με το Ιράν
19:25
Μειωμένες κατά 6% οι τιμές του πετρελαίου διεθνώς
18:53
Δεξαμενόπλοιο επλήγη στα ανοικτά των ακτών του Ομάν
18:30
Γιασεμίδης για αύξηση επιτοκίων: Μικρή η επίπτωση στους δανειολήπτες
18:08
Στις 4 Ιουλίου θα αρχίσει η κηδεία του Αλί Χαμενεΐ στην Τεχεράνη
16:36
Τμήμα Μετεωρολογίας - 3ο Δελτίο Καιρού 13/06/26
16:22
Αυξημένη τροχαία κίνηση στον δρόμο Προδρόμου - Κύκκου λόγω Φεστιβάλ Κερασιού
15:41
Έρευνα για απόδραση του 17χρονου διέταξε ο Αρχηγός Αστυνομίας - Σε διαθεσιμότητα αστυνομικός
15:15
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.