Πρόσληψη καλίου = χαμηλή αρτηριακή πίεση

Τα τελευταία χρόνια οι έρευνες τεκμηριώνουν ότι ακόμη ένας παράγοντας και συγκεκριμένα το κάλιο της διατροφής ενδέχεται να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση της υπέρτασης.

Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών αποδεικνύεται σωτήρια για τον οργανισμό μας και την καταπολέμηση πολλών ασθενειών.
Προηγούμενες μελέτες είχαν διαπιστώσει ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών έχει θετική δράση έναντι του καρκίνου του νεφρού. Ενώ μια άλλη έρευνα που έγινε στη Φλόριντα έδειξε ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών ωφελεί στο να έχουμε καλή ακοή.
Τώρα, μία νέα μελέτη τεκμηρίωσε ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών βοηθά στην αντιμετώπιση της υψηλής πίεσης.
Η μελέτη έγινε από τους επιστήμονες του πανεπιστημίου στο Τέξας και διαπίστωσε το ρόλο του καλίου στην αντιμετώπιση της αρτηριακής πίεσης. Στη μελέτη συμπεριελήφθησαν πάνω από 3.000 εθελοντές στους οποίους η διατροφική πρόσληψη καλίου αξιολογήθηκε δια μέσου μετρήσεων στα ούρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μισοί συμμετέχοντες στη μελέτη ήταν Αφρο-Αμερικανοί και όπως είναι γνωστό οι Αφρο-Αμερικανοί ακολουθούν συνήθως διατροφή χαμηλής περιεκτικότητας σε κάλιο.

Πηγή: ΑΠΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Φεβρουαρίου 2021 - 21:38

Τελευταιες Ειδησεις

13 Ιουνίου
Κάλεσμα Προέδρου σε πολίτες για ενημέρωση μέσω του diakivernisi.gov.cy
11:53
Μεμονωμένες βροχές και καταιγίδες μέχρι τη Δευτέρα
11:48
Τμήμα Μετεωρολογίας -2ο Δελτίο Καιρού 13/06/26
11:28
Σε κρίσιμη κατάσταση 49χρονος από έκρηξη κομπρεσόρου
10:53
Μενελάου: Έτοιμη η ελληνοκυπριακή πλευρά για διευρυμένη συνάντηση
10:17
ΕΚΤ: Αυξάνονται τα επιτόκια – Σε αβεβαιότητα οι δανειολήπτες λόγω των εξελίξεων στο Ιράν
09:49
Νέες συγκρούσεις στον νότιο Λίβανο παρά τις προσπάθειες για εκεχειρία
09:44
Σίδνεϊ: Γυναίκα τραυματίστηκε σοβαρά από επίθεση καρχαρία
07:53
Κοντά σε συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν
06:53
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
06:00
Ξεπέρασε το τρισεκατομμύριο η περιουσία του Ίλον Μασκ
05:43
«Βουτιά» στην τιμή του πετρελαίου
05:35
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.