Τρεις φέτες ψωμί ολικής, την ημέρα, για μακροζωία

Τρεις φέτες ψωμί ολικής άλεσης καθημερινά μειώνουν κατά 25% την πιθανότητα να πεθάνουμε από καρδιακή νόσο.

Ερευνητές από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Harvard ανέλυσαν τις διατροφικές συνήθειες 800 χιλιάδων ενηλίκων σε μία από τις μεγαλύτερες έρευνες του είδους της.
Έτσι, τονίζουν τη σημασία των τροφίμων ολικής άλεσης και το καλό που μπορούν να κάνουν στην υγεία μας καθώς – σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνάς τους - 3 φέτες ψωμί ολικής άλεσης καθημερινά μειώνουν κατά 25% την πιθανότητα να πεθάνουμε από καρδιακή νόσο, 14% την πιθανότητα να πεθάνουμε από καρκίνο και 20% από οποιαδήποτε άλλη φυσική αιτία. Εξηγούν επίσης ότι επιπλέον μερίδες τροφίμων ολικής άλεσης μειώνουν τον κίνδυνο θανάτου κατά ακόμα 7%.
Τονίζουν λοιπόν ότι οι γιατροί θα πρέπει να ενθαρρύνουν τους ασθενείς τους να επιλέγουν δημητριακά, ρύζι και ψωμί ολικής άλεσης.
Τα τρόφιμα ολικής άλεσης, όπως οι νιφάδες βρόμης και το πολύσπορο ψωμί, βασίζονται στους σύνθετους υδατάνθρακες και θα μας δώσουν επίσης πρωτεΐνες, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, βιταμίνες, ευνοώντας την απώλεια βάρους και την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και διώχνοντας μακριά τον κίνδυνο για καρκίνο, καρδιαγγειακά και άλλες ασθένειες.
Δυστυχώς, το 1/3 των ενηλίκων δεν τρώνε την ποσότητα τροφίμων ολικής άλεσης που συστήνουν οι ειδικοί να καταναλώνονται καθημερινά.

Πηγή: vita.gr

Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 01:10

Τελευταιες Ειδησεις

13 Ιουνίου
Στις 4 Ιουλίου θα αρχίσει η κηδεία του Αλί Χαμενεΐ στην Τεχεράνη
16:36
Τμήμα Μετεωρολογίας - 3ο Δελτίο Καιρού 13/06/26
16:22
Αυξημένη τροχαία κίνηση στον δρόμο Προδρόμου - Κύκκου λόγω Φεστιβάλ Κερασιού
15:41
Έρευνα για απόδραση του 17χρονου διέταξε ο Αρχηγός Αστυνομίας - Σε διαθεσιμότητα αστυνομικός
15:15
Πρωθυπουργός Πακιστάν: Το επόμενο 24ωρο η οριστικοποίηση της συμφωνίας ΗΠΑ - Ιράν
14:50
Απολύθηκαν 70 υπάλληλοι της UNRWA στη Γάζα για φερόμενη σύνδεση με τη Χαμάς
14:33
Γενικός Ελεγκτής στο ΡΙΚ: Βαρύ το κόστος των καθυστερήσεων στο φυσικό αέριο
13:49
Νέα ισραηλινά πλήγματα στον νότιο Λίβανο - Προειδοποίηση για απομάκρυνση κατοίκων
13:27
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
13:00
Κάλεσμα Προέδρου σε πολίτες για ενημέρωση μέσω του diakivernisi.gov.cy
11:53
Μεμονωμένες βροχές και καταιγίδες μέχρι τη Δευτέρα
11:48
Τμήμα Μετεωρολογίας -2ο Δελτίο Καιρού 13/06/26
11:28
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.