Μεγάλα τα οφέλη των αυγών για ανάπτυξη των παιδιών

Τα μικρά παιδιά που τρώνε ένα αυγό κάθε μέρα αναπτύσσονται περισσότερο σε σχέση με όσα δεν τρώνε καθόλου.

Νέα αμερικανική έρευνα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα οφέλη των αυγών είναι ακόμη μεγαλύτερα απ’ ότι είχαν δείξει προηγούμενες μελέτες.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη Λόρα Ιανότι του Πανεπιστημίου Ουάσιγκτον στο Σεντ Λούις, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό Pediatrics της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, πραγματοποίησαν μια τυχαιοποιημένη ελεγχόμενη δοκιμή στο Εκουαδόρ.
Οι επιστήμονες είχαν χωρίσει 160 παιδιά ηλικίας έξι έως εννέα μηνών σε δύο ομάδες των 80 ατόμων: η μία έτρωγε ένα αυγό τη μέρα επί έξι μήνες (μελάτο, βραστό ή σε άλλη μορφή), ενώ η άλλη δεν έτρωγε καθόλου αυγά.
Διαπιστώθηκε ότι τα παιδιά που έτρωγαν αυγά ήταν ψηλότερα και είχαν μεγαλύτερο βάρος. Η πιθανότητα το παιδί να έχει καθυστερημένη ανάπτυξη και να είναι λιποβαρές ήταν μειωμένη κατά 47% και 74% αντίστοιχα.
«Τα αυγά συνήθως είναι φθηνά και εύκολο να βρεθούν. Αποτελούν επίσης καλή πηγή θρεπτικών συστατικών για την ανάπτυξη των μικρών παιδιών και έχουν τη δυνατότητα να συμβάλουν στη μειωμένη ανάπτυξη που εμφανίζουν πολλά παιδιά σε όλο τον κόσμο» δήλωσε η Ιανότι, η οποία είναι ειδικός σε θέματα παιδικής διατροφής.
Οι ερευνητές παρακολούθησαν τα παιδιά που συμμετείχαν στη μελέτη για τυχόν αλλεργικές αντιδράσεις, αλλά δεν υπήρξαν τέτοια περιστατικά.
Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, περίπου 155 εκατομμύρια παιδιά έως πέντε ετών παρουσιάζουν καθυστερημένη ανάπτυξη, δηλαδή έχουν ύψος μικρότερο από το κανονικό για την ηλικία τους. Τα πρώτα δύο χρόνια της ζωής ενός παιδιού είναι κρίσιμα για το κατοπινό ύψος του. Αν το παιδί έχει εξ αρχής καθυστερημένη ανάπτυξη, αυτή είναι συνήθως μη αναστρέψιμη αργότερα.

Πηγή: govastileto.gr

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Φεβρουαρίου 2021 - 17:56

Τελευταιες Ειδησεις

13 Ιουνίου
Σίδνεϊ: Γυναίκα τραυματίστηκε σοβαρά από επίθεση καρχαρία
07:53
Κοντά σε συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν
06:53
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
06:00
Ξεπέρασε το τρισεκατομμύριο η περιουσία του Ίλον Μασκ
05:43
«Βουτιά» στην τιμή του πετρελαίου
05:35
Διαμαρτυρία Ινδίας προς ΗΠΑ για επιθέσεις σε τάνκερ
05:14
Τμήμα Μετεωρολογίας -1ο Δελτίο Καιρού 13/06/26
05:12
Ουκρανία: Τέλος στο καθεστώς προστασίας της ρωσικής γλώσσας
05:07
12 Ιουνίου
Τουρκικό ΥΠΕΞ: Η ΕΚ πλευρά επιχειρεί να πολιτικοποιήσει το σύστημα της ΕΣΔΑ
22:10
Eθνικό Συμβούλιο για τις 22 Ιουνίου θα συγκαλέσει ο Πρόεδρος
21:48
Αραγτσί: Πιο κοντά από ποτέ σε συμφωνία για τερματισμό της κρίσης στη Μέση Ανατολη
21:45
Συνάντηση ΠτΔ με Πρόεδρο ΔΗΚΟ για αποτίμηση των αποτελεσμάτων των βουλευτικών εκλογών
21:37
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.