Ένα αβγό την ημέρα βοηθά την ανάπτυξη των παιδιών

Ταχύτερη ανάπτυξη έχουν τα παιδιά που τρώνε ένα αβγό την ημέρα, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Pediatrics.

Η τυχαιοποιημένη ελεγχόμενη δοκιμή που έγινε στο Εκουαδόρ έδειξε ότι τα παιδιά που έτρωγαν αβγά, ήταν ψηλότερα και είχαν μεγαλύτερο βάρος.

Συγκεκριμένα, οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Ουάσιγκτον στο Σεντ Λούις, με επικεφαλής την Δρ Λόρα Ιανότι, χώρισαν 160 παιδιά ηλικίας έξι έως εννέα μηνών σε δύο ομάδες των 80 ατόμων: η μία έτρωγε ένα αβγό τη μέρα επί έξι μήνες (μελάτο, βραστό ή σε άλλη μορφή), ενώ η άλλη δεν έτρωγε καθόλου αβγό.

Τα παιδιά που έτρωγαν αβγά, ήταν ψηλότερα και είχαν μεγαλύτερο βάρος, ενώ η πιθανότητα το παιδί να έχει καθυστερημένη ανάπτυξη και να είναι λιποβαρές, ήταν μειωμένη κατά 47% και 74% αντίστοιχα.

«Τα αβγά συνήθως είναι φθηνά και εύκολο να βρεθούν. Αποτελούν, επίσης, καλή πηγή θρεπτικών συσταστικών για την ανάπτυξη των μικρών παιδιών και έχουν τη δυνατότητα να αντιπαλέψουν την μειωμένη ανάπτυξη που εμφανίζουν πολλά παιδιά ανά τον κόσμο», εξηγεί η Δρ Ιανότι.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, περίπου 155 εκατομμύρια παιδιά έως πέντε ετών έχουν ύψος μικρότερο από το αναμενόμενο για την ηλικία τους. Τα πρώτα δύο χρόνια της ζωής του παιδιού είναι κρίσιμα για το μετέπειτα ανάστημά του. Αν το παιδί έχει εξ αρχής καθυστερημένη ανάπτυξη, αυτή είναι συνήθως μη αναστρέψιμη αργότερα.

Πηγή health.in.gr, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Φεβρουαρίου 2021 - 17:59

Τελευταιες Ειδησεις

13 Ιουνίου
Σίδνεϊ: Γυναίκα τραυματίστηκε σοβαρά από επίθεση καρχαρία
07:53
Κοντά σε συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν
06:53
Τίτλοι Ειδήσεων: Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
06:00
Ξεπέρασε το τρισεκατομμύριο η περιουσία του Ίλον Μασκ
05:43
«Βουτιά» στην τιμή του πετρελαίου
05:35
Διαμαρτυρία Ινδίας προς ΗΠΑ για επιθέσεις σε τάνκερ
05:14
Τμήμα Μετεωρολογίας -1ο Δελτίο Καιρού 13/06/26
05:12
Ουκρανία: Τέλος στο καθεστώς προστασίας της ρωσικής γλώσσας
05:07
12 Ιουνίου
Τουρκικό ΥΠΕΞ: Η ΕΚ πλευρά επιχειρεί να πολιτικοποιήσει το σύστημα της ΕΣΔΑ
22:10
Eθνικό Συμβούλιο για τις 22 Ιουνίου θα συγκαλέσει ο Πρόεδρος
21:48
Αραγτσί: Πιο κοντά από ποτέ σε συμφωνία για τερματισμό της κρίσης στη Μέση Ανατολη
21:45
Συνάντηση ΠτΔ με Πρόεδρο ΔΗΚΟ για αποτίμηση των αποτελεσμάτων των βουλευτικών εκλογών
21:37
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με τη χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρόλ- να μεταφέρονται σε διαδικτυακό περιβάλλον από όπου μπορούν να παρακολουθήσουν ετεροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες της Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1, ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚ HD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή, στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστεί για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλεί να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί, εισέρχεται στην πλατφόρμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στη ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέπει να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.